همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد به منظور بازدید از تاسیسات نفتی؛ وزیر نفت دقایقی پیش وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم حزب‌الله لبنان با صدور ۵ بیانیه، از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام گزینه نهایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای استانداری به وزیر کشور حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۴۳۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم امور مرحله دوم انتخابات با کمترین تنش و تخلفی پیش برود و انتخابات را در سلامت کامل پشت سر بگذاریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدکمال سرویها امروز، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: ما از بعدازظهر شنبه پس از اعلام نتایج، با ریاست ستاد اجرایی انتخابات استان جلسه برگزار و خودمان را برای مرحله دوم آماده کردیم.

وی افزود: همه ملزومات و امکاناتی که نیاز امروز است، از تهران واصل و به شهرستان‌ها ارسال شد. بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات فعالیت دارند که شانزده‌هفده‌هزار نفر هیئت نظارت و بقیه، هیئت اجرایی هستند. کمترین مشکلی احساس نمی‌شود و امروز با آمادگی کامل و تعامل حداکثری با هیئت‌های اجرایی و نظارت کار را پیش می‌بریم.

سرویها ادامه داد: امیدواریم همچنان که در مرحله اول انتخابات، کار با نظم خوبی پیش رفت، امروز نیز با همین نظم پیش برود. سعی کردیم با افزایش برخی شعب در مناطق پرجمعیت مانند حرم، کاری کنیم که مردم برای رأی‌دادن در صف منتظر نمانند. امیدوارم مردم فرصت را مغتنم بشمارند، از این فرصت قبل از ظهر استفاده کنند و رأی‌دادن خود را برای انتهای شب نگذارند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی ادامه داد: ما دیروز با نمایندگان ستاد‌ها جلسه داشتیم و امروز نیز جلسه داریم. گاهی شایعاتی منتشر می‌شود که اساسی ندارد. اگر این افراد تجربه نداشته باشند، همان شایعات را منتشر نمی‌کنند. درخواست داریم که ابتدا با ما و هیئت اجرایی صحبت کنند. ما مستندات را ارائه می‌کنیم و گزارش دقیق شعبه را می‌دهیم تا براساس شایعات تصمیم نگیرند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول، شایعاتی برای شهرک صنعتی توس مطرح شد که صندوق در شهرک وجود ندارد، در حالی که علاوه بر شعبه ثابت، شعبه سیار هم فرستادیم. ما ماه محرم را در پیش داریم و فردا یکی از نامزد‌ها پیروز خواهد شد؛ مراسمات باید متناسب با محرم و در شأن مردم باشد. نتیجه هم هرچه بود، دو ستاد بپذیرند و استقبال کنند.

سرویها خاطرنشان کرد: مسیر قانونی همواره مهیاست. نمایندگان ستاد‌ها هرگونه مستنداتی داشته باشند، می‌توانند پیگیری کنند و شورای نگهبان نیز موظف است، پیگیری کند. امیدواریم امور با کمترین تنش و تخلفی پیش برود و انتخابات را در سلامت کامل پشت سر بگذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->