شنیده شدن صدای ۳ انفجار در کابل سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تا ابلاغ شیوه‌نامه، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع براساس شئون انسانی صورت می‌گیرد + فیلم ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس خراسان رضوی منوط به رسیدن بخشنامه است آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال اعلام شد + تاریخ و ساعت بازی‌ها نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مراکش ساعت پخش بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مراکش (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) سنگربان تیم ملی فوتسال افغانستان کاندید بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۲۳ شد + عکس و فیلم ویدئو | رحیم‌پور ازغدی: ما حداقل ۳ هزار شهید افغانستانی در دفاع مقدس داریم ۵۰۰ تریلر ایرانی که پشت مرز افغانستان مانده بودند، به کشور بازگشتند ساعت بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و پاراگوئه آغاز مرمت آرامگاه ناصر خسرو در یُمگان بدخشان خلاصه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تایلند در جام کانتیننتال + فیلم ویدئو | سوپر گل اکبر کاظمی کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان به تایلند نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تایلند در جام کانتیننتال ماجرای توقف کامیون‌ها در مرز‌های ایران و افغانستان چیست؟ + فیلم ساعت بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تایلند در جام کانتیننتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) سازمان ملل: نیمی از جمعیت افغانستان در فقر بسر می‌برد طالبان سقف برداشت از بانک‌های افغانستان را افزایش داد + جزئیات امیدواری تیم ملی فوتسال افغانستان به قهرمانی در جام بین قاره‌ای + فیلم
سرخط خبرها

شبکه داعش مرتبط با پاکستان پیش از حمله به شیعیان کابل منهدم شد

  • کد خبر: ۲۳۹۰۳۴
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
شبکه داعش مرتبط با پاکستان پیش از حمله به شیعیان کابل منهدم شد
دستگاه اطلاعاتی حکومت طالبان اعلام کرد یک شبکه از گروه تروریستی داعش و مرتبط با پاکستان را بازداشت کرده است که قصد حمله به مراسم عزاداری شیعیان در افغانستان را داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع اطلاعاتی به المرصاد رسانه نزدیک به دستگاه اطلاعاتی حکومت طالبان گفته است، شبکه‌ای از اعضای داعش و مرتبط با پاکستان در ناحیه پنجم شهر کابل دستگیر شده است.

این منبع افزود در عملیات نیروهای ویژه طالبان علیه این مخفیگاه داعش علاوه بر دستگیری چند نفر مقادیر زیادی مواد منفجره، سلاح و مهمات نیز کشف شده است.

این رسانه نزدیک به دستگاه اطلاعاتی طالبان تصریح کرد اعضای گروه تروریستی داعش قصد حمله به مراسم‌ محرم را داشتند.

بر اساس این گزارش، مسئول این مخفیگاه داعش یک افغان است که در یکی از کشورهای همسایه ساکن بوده و از سوی شاخه خوراسان داعش به مرکزیت بلوچستان پاکستان، وارد افغانستان شده است.

المرصاد اظهار داشت: طراح حمله چند ماه قبل به خودروی حامل شیعیان در منطقه «کوته سنگی» کابل نیز در میان دستگیر شدگان داعش حضور دارد.

گزارش اضافه کرد در حمله به مخفیگاه داعش، فهرستی از برخی علمای مذهبی، مدرسین، شخصیت‌های برجسته مخالف دولت و سیاستمداران در پاکستان نیز کشف شده است که اعضای این گروه تروریستی قصد ترور آنها را داشتند.

گفته می‌شود برخی از اعضای این فهرست ترور شده‌اند همچنین فهرستی از اهداف در افغانستان و یکی از کشورهای همسایه نیز در حمله به مخفیگاه داعش کشف شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->