تایید سرنگونی دهمین پهپاد آمریکایی از سوی ارتش یمن معاون اول رئیس جمهور: امام با اعتماد به مردم نقش آنان را در حکومت‌داری ارتقاء داد پرداخت وام اشتغالزایی به سربازان ماهر اولین نشست خبری رئیس جمهور امروز برگزار خواهد شد تصویر عامل ترور نافرجام ترامپ منتشر شد آنتونی بلینکن در اوج تنش منطقه‌ای به مصر می‌رود انتقاد زلنسکی از کمک‌های اندک غرب به ارتش اوکراین السنوار به زودی پیامی خطاب به جهانیان منتشر می‌کند پزشکیان: هدفی که در سفر عراق دنبال کردیم، وحدت، انسجام و همبستگی در کل امت اسلامی بود تاکید صدراعظم آلمان به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه وفاق ملی، پیشران حکمرانی یا موتور دوقطبی‌سازی (قسمت اول) شکست مفتضحانه سامانه‌های دفاعی صهیونیستها از موشکهای فراصوتی یمن زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیست در عملیات استشهادی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) حکم انتصاب عراقچی برای غریب آبادی امضا شد سفر رئیس جمهور به عراق فصل جدیدی از روابط میان دو کشور ایجاد کرد کشته شدن چهار دامدار سوری به دست نظامیان آمریکایی بررسی انتصابات دولت چهاردهم توسط «مهدی فضائلی» در تلویزیون ادعای سوءقصد دوباره به جان ترامپ | تیراندازی به در محل باشگاه گلف شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد به‌سمت شمال فلسطین اشغالی نماهنگ | خط معیار | آیا همراه پیغمبر(ص) هستیم یا نیستیم؟ ۳ عضو گروهک «پ.ک.ک» در شمال عراق و سوریه کشته شدند
سرخط خبرها

اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند

  • کد خبر: ۲۴۰۲۷۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند
در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، اعضای کمیته دیوان محاسبات تعیین شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه امروز برگزار شد و در این جلسه اعضای کمیته دیوان محاسبات انتخاب شدند که یکی از وظایف آن بررسی صلاحیت کاندیدا‌های ریاست و دادستان دیوان محاسبات است.

براین اساس عباس قدرتی، رحیم زارع، فریدون همتی، محمد آشوری، نبی‌الله محمدی، نجیب حسینی، الهام آزاد، محسن زنگنه، جواد نیک بین، جبار کوچکی نژاد و محسن بیگلری به عنوان ۱۱ عضو کمیته دیوان محاسبات مجلس شدند.

روز گذشته مهلت ثبت نام کاندیدا‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات به پایان رسید و ۲۸ نفر برای ریاست و ۲۲ نفر برای دادستانی دیوان محاسبات کاندیدا شدند.

کمیته دیوان محاسبات به بررسی صلاحیت این کاندیدا‌ها پرداخته و در نهایت ۴ نفر را برای هر پست به کمیسیون معرفی می‌کند. کمیسیون نیز ۲ نفر را برای ریاست و ۲ نفر برای دادستانی به صحن علنی معرفی کرده تا در نهایت نمایندگان رییس و دادستان دیوان محاسبات در دوره دوازدهم را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->