میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم
سرخط خبرها

عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده!

  • کد خبر: ۲۴۱۴۳۰
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
  • ۱
عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده!
آرمان رمضانی در حالی با استقلال قرارداد ۲ ساله امضاء کرده که در طول فصل بیست و سوم فقط ۳ بار موفق به گلزنی شده است.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در جذب بازیکنان جدید ناتوان عمل کرده و به همین دلیل یکی بعد از دیگری حکم به تمدید قرارداد بازیکنانی داده که فصل پیش عملکرد مطلوبی در ترکیب این تیم نداشته‌اند.

آرمان رمضانی بازیکنی است که رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده قرارداد به مدت ۲ فصل دیگر با این باشگاه تمدید شده است، اما این تصمیم درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که رمضانی در طول یک فصل بازی در ترکیب استقلال فقط ۳ بار موفق به گلزنی شده و روشن نیست که باشگاه استقلال روی کدام شایستگی با این بازیکن قرارداد ۲ ساله به امضاء رسانده است؟!

نزدیکان به باشگاه استقلال معتقدند که ناتوانی در جذب بازیکنان جدید و همچنین ته کشیدن بودجه این باشگاه برای عرض اندام در نقل و انتقالات موجب اتحاذ چنین تصمیمی شده و به نوعی باشگاه نشین‌ها از سر ناچاری چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند تا به نوعی خط حمله‌شان خالی از بازیکن جدید نباشد.


به هرحال این قرارداد امضاء شده، آن هم برای ۲ سال و مسئولان باشگاه استقلال باید به این سوال نیز پاسخ دهند چرا با بازیکنی که ظرفیت‌های فنی خود را نشان داده  ومشخص است بازیکن آینده داری برای این باشگاه به حساب نمی‌آید، قرارداد ۲ ساله به امضاء رسانده است؟!

عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ملک جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
0
0
بنظرمیرسد که در تیم استقلال،از روی روابط ولابی گری تیم را میبندند.
اقای رمضانی،در هر فصل دو یا سه گل میزندو تیم را بسوی قهرمانی سوق میدهد.لذ تقاضا داریم حتما قراردادشُ را تمدید کنند که خدای ناخواسته تیم را ترک نکنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->