دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی
سرخط خبرها
معاون مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

۳۰۰ بسته معیشتی برای بیماران کرونایی نیازمند/ تهیه بسته‌های بهداشتی برای ۱۰ هزار بیمار خاص در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۳۸۷
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
۳۰۰ بسته معیشتی برای بیماران کرونایی نیازمند/ تهیه بسته‌های بهداشتی برای ۱۰ هزار بیمار خاص در مشهد
معاون مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی از توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به بیماران کرونایی نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
سمیرا شاهیان- به گزارش شهرآرانیوز، سیدجمال زرگر درباره این خبر گفت: در راستای آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در خراسان‌رضوی، ۳۰۰ بسته معیشتی آماده شده است که در مرحله نخست بین ۳۰۰ نیازمند توزیع خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خراسان‌رضوی ۲۰۰۰ بیمار کرونایی نیازمند را شناسایی کرده است، افزود: این بسته‌های کمک معیشتی قرار است در ۳ مرحله بین کسانی که به‌واقع نیازمند هستند و مشخصاتشان در اختیار ماست، توزیع شود.
او اضافه کرد: باتوجه به اینکه در شروع ماه مبارک رمضان، سازمان‌های مردم‌نهاد و بسیج و کمیته امداد و بهزیستی به نیازمندان کمک می‌کنند و این خانواده‌ها در روز‌های نخست تأمین خواهند بود، مقرر شده است کمک‌های هلال احمر فقط مختص ماه رمضان نباشد. البته تلاش می‌کنیم در اواسط ماه رمضان هم یک مرحله توزیع بسته کمک معیشتی داشته باشیم.

طرح میزبانان هشتم
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از طرح میزبانان هشتم نام برد و گفت: جمعیت هلال احمر مشهد در راستای مقابله با شیوع کرونا و توجه به فرامین رهبری بر ترویج انفاق و احسان در بحران کرونا، کد دستوری #۵۱*۱۱۲* را معرفی کرده است که از این طریق هر فرد می‌تواند مبلغ ۸۰۰۰ تومان به نیت امام هشتم (ع) به نیازمندان کمک کند.
زرگر اضافه کرد: مبالغ کمک‌های مردمی پس از جمع‌آوری به سبد معیشتی شامل ۸ قلم کالا تبدیل می‌شود و در اختیار بیماران کرونایی نیازمند قرار می‌گیرد.

تهیه بسته‌های بهداشتی برای ۱۰ هزار بیمار خاص
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد به اقدام دیگری که ویژه بحران کروناست اشاره و بیان کرد: بیماران خاص مثل افراد مبتلا به ام‌اس و تالاسمی را شناسایی کرده‌ایم و قرار است ۱۰ هزار بسته بهداشتی برای آن‌ها تهیه شود.
این مسئول درباره همکاری جمعیت هلال احمر مشهد با مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه نیز گفت: ما دست نیاز به سوی بی‌نیازان دراز می‌کنیم، بنابراین اگر کسانی هستند که می‌توانند کمک‌رسان باشند، اعلام آمادگی کنند تا این فعالیت‌ها را به‌صورت مشارکتی انجام دهیم.

زرگر از همکاری شهرداری مشهد و اتاق اصناف با جمعیت هلال احمر مشهد خبر داد و گفت: با شهرداری و اتاق اصناف وارد مذاکره شده‌ایم و به ما قول داده‌اند در هفته آینده کمک هایشان را آماده کنند تا به نیازمندان برسانیم.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با یادآوری طرح میزبانان هشتم بیان کرد: مردم را تشویق می‌کنیم صدقه جاریه که ۷۰ نوع بلا را از فرد دفع می‌کند، در قالب میزبانان هشتم به نیت امام هشتم (ع) و برای سلامتی خانواده‌شان بپردازند تا به این پویش نیز کمک کرده باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->