میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم
سرخط خبرها

از پیاده‌روی قهرمان کنار ایفل تا چشم‌ها به حسن یزدانی

  • کد خبر: ۲۴۴۱۰۴
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
  • ۱
از پیاده‌روی قهرمان کنار ایفل تا چشم‌ها به حسن یزدانی
سعید اسماعیلی با کسب طلای المپیک کاری بزرگ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید اسماعیلی در پاریس کاری کرد کارستان. او که با اعتماد حسن رنگرز به تیم ملی کشتی فرنگی راه پیدا کرده و در پاریس ۲۰۲۴ صاحب دوبنده تیم ملی شده بود، در نهایت با شایستگی فراوان مدال طلای رقابت‌های المپیک را به دست آورد و نوید روزهایی پرفروغ و تکرار چنین افتخارات ارزشمندی در سالیان آینده را به همه ما داد. سعید پس از قهرمانی در المپیک، دقایقی اطراف برج ایفل قدم زد و عکس یادگاری هم گرفت تا حسابی از این اتفاق لذت برده باشد.

از سوی دیگر با ورود حسن یزدانی به عرصه رقابت‌های المپیک و آغاز کشتی‌های او، شرایط برای همه ما متفاوت شد چون شمارش معکوس خودمان برای اینکه دوباره حسن را بر بلندای سکوی المپیک ببینیم، آغاز شده است. یزدانی از جمله ورزشکارانی است که علاوه بر رسانه‌های خارجی، تیم رسانه‌ای المپیک هم نگاه ویژه‌ای را معطوف به او کرده‌اند و به همین خاطر روز پنجشنبه هنگامی که روی تشک می‌رفت، مسابقاتش در برخی پارک‌های پاریس که برای پوشش مسابقات به تلویزیون‌های غول پیکر مجهز شده‌اند، به صورت زنده خش می‌شد. اتفاقی که قطعاً در مورد کشتی فینال یزدانی مقابل حریف بلغارستانی هم رخ می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
0
0
رســتم ایران امیرحسین زارع
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->