۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور
سرخط خبرها

اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی

  • کد خبر: ۲۴۴۶۸۹
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی به عراق جهت حضور در مأموریت ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فرشید وفا اظهار کرد: برابر مکاتبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه‌ریزی لازم جهت اعزام خادم بهداشتی این دانشگاه به کشور عراق جهت اجرای مأموریت ویژه اربعین صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: در این مأموریت نمایندگانی از تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور حاضر هستند که یک نفر از آنها از خادمان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان حضور خادم بهداشتی این دانشگاه در مأموریت ویژه اربعین حسینی، گفت: کارشناس حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از ۲۴ مرداد به عراق اعزام می‌شود و تا روز اربعین حسینی در این کشور خواهد بود تا که خدمتگزار زائران پیاده حسینی باشد.

دکتر وفا اضافه کرد: این نیروی بهداشت محیط امروز عازم تهران می‌شد تا به همراه دیگر نیرو‌های این حوزه و در قالب کاروان خادمان بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عراق اعزام شود.

وی بیان کرد: در ایام اربعین برنامه نظارت‌های بهداشتی در تمامی شهر‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی داریم و پس از آن نیز آماده اجرای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر و روز‌های منتهی به شهادت امام رضا (ع) خواهیم شد و در این برنامه نیز در نظر داریم تا که از ظرفیت نیرو‌های موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی به عنوان افسران بهداشتی استفاده نماییم.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اولویت نخست این برنامه موکب‌های پذیرایی و محل‌های اسکان هستند و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش‌های لازم را برای این افراد خواهیم داشت تا که در زمان ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی از اطلاعات لازم و کافی در خصوص مسائل و موضوعات و نظارت‌های مرتبط با این حوزه برخوردار باشند و بتوانند به مانند یک نیروی و بازوی قوی و همانند بازرسان و ناظران بهداشتی حوزه سلامت محیط در کنار ما و در خدمت مردم باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->