نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها
نوری:

جام رمضان مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۶۴۴
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
جام رمضان مجازی برگزار می‌شود
معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد از بازگشایی احتمالی اماکن و سالن‌های ورزشی شهرداری در پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوری در خصوص زمان پایان استفاده و آماده‌باش سالن‌های ورزشی شهرداری برای کمک به مدیریت بحران کرونا، اظهار کرد: شهرداری مشهد پیش از مصوبه تعطیلی تمام اماکن ورزشی توسط وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا، اماکن و سالن‌های ورزشی خود را تعطیل کرد. در روز نخست 30 سالن ورزشی را برای استفاده بهینه در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و جهادی مانند تولید ماسک، دستکش و بسته‌بندی موادغذایی، در اختیار بخش‌های مختلف قرار دادیم.

وی افزود: به احتمال زیاد در انتهای اردیبهشت، تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی پایان خواهدیافت. در این خصوص تابع سیاست‌ دستگاه‌های متولی مانند وزارت ورزش هستیم. شهرداری مشهد تاکید کرده هیچ اجاره‌ای از کسانی که در این مدت بابت سالن‌ها و اماکن ورزشی با شهرداری قراردادی داشتند، اخذ نشود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان به صورت مجازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیکی ماه رمضان در حال آماده‌سازی و طراحی مسابقات و برنامه‌های سرگرم کننده به صورت مجازی برای شهروندان هستیم. هدف‌ ما این است که شهروندان سایر کلان شهرها را هم در این مسابقات شرکت دهیم. مسابقات و چالش‌هایی که خانواده‌ها را در کنار یکدیگر سرگرم خواهد کرد، در اولویت قرار دارند. اطلاعات و روش اجرای هر برنامه به زودی تهیه و به اطلاع شهروندان خواهدرسید.

نوری عنوان کرد: با توجه به تعطیلی و ضدعفونی تمام مجموعه‌های ورزشی چند منظوره و روباز، متاسفانه با وجود این که درهای ورودی این مجموعه‌ها قفل زده و جوش داده‌شده، اما شاهد حضور برخی از جوانان در آن‎‌ها هستیم. برخی شهروندان کم‌توجهی می‌کنند و این امر باعث آسیب به خود و خانواده‌شان می‌شود. از شهروندان تقاضا دارم تا این آسیب‌ها را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
برچسب ها: ورزش مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->