برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

فیلم «مودی» به کارگردانی جانی دپ در جشنواره سن سباستین

  • کد خبر: ۲۴۶۴۸۰
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
فیلم «مودی» به کارگردانی جانی دپ در جشنواره سن سباستین
فیلم «مودی» به کارگردانی جانی دپ در جشنواره فیلم سن سباستین ۲۰۲۴ نمایش داده می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «مودی؛ سه روز بر بال جنون» که دومین تجربه کارگردانی جانی دپ است، در بخش خارج از رقابت هفتاد و دومین جشنواره فیلم سن سباستین نمایش داده می‌شود.

فیلم دپ یک فیلم زندگینامه‌ای درباره هنرمند ایتالیایی آمدئو مودیلیانی است و در آن آل پاچینو، استفان گراهام و آنتونیا دسپلات حضور دارند. ریکاردو اسکامارسیو نیز در نقش هنرمند بوهمیایی مودیلیانی بازی کرده است.

در خلاصه داستان گفته شده است: داستانی از هنر، عشق و طرد شدن، گردبادی ۷۲ ساعته از رویداد‌های پر هرج و مرج در خیابان‌های پاریسی که در طول جنگ جهانی اول از هم پاشیده شده است.

دپ نخستین بار سال ۱۹۹۷ برای ساخت فیلم «شجاع» پشت دوربین ایستاد.

وی جایزه معتبر دونوستیا را در جشنواره فیلم سن سباستین ۲۰۲۱ به خاطر دستاورد یک عمر خود دریافت کرد.

برگزارکنندگان این جشنواره دیروز سه‌شنبه خبر دادند که «ماجراجویی ادامه دارد» اثر تیری فرمو نیز در بخش اکران‌های ویژه نمایش داده می‌شود. درام «باگر» دومین فیلم پیت بامگارتنر، و «تابستان ابدی من» اولین فیلم سیلویا لو فانو، بخش کارگردانان جدید جشنواره را تکمیل می‌کنند.

سن سباستین امسال با اهدای جایزه دونوستیا به کیت بلانشت، بازیگر برنده اسکار از وی تجلیل می‌کند.

فیلم‌های جدید مایک لی، فرانسوا اوزون، ادوارد برگر، جاشوا اوپنهایمر و کاستا-گاوراس برای دریافت صدف طلایی جشنواره فیلم سن سباستین امسال رقابت خواهند کرد. این جشنواره از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۷ مهر) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->