بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟ دلار ۴۰۰ تومان گران شد | ورود سکه به کانال ۴۴ میلیون تومان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اجاره‌نشینی ۴ درصد خانوار‌های روستایی | ۲۳ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند فروش یک محصول ایران‌خودرو (پیکاپ فوتون دیزلی) از امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جزئیات احتمال «افزایش دوبار در سال» دستمزد کارگران سایه سنگین رکود بر بازار مسکن | افزایش ۱۷ درصدی قیمت مسکن در یک سال کارگران رؤیای خرید مسکن وام‌دار با قسط ۲۰ میلیون تومانی را دارند قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | بامیه چند؟ سهم مسکن از هزینه‌های یک ایرانی تا ۲ برابر اروپاست! بررسی گزارش مرکز آمار در مورد درآمد خانوار و هزینه معیشت در خراسان رضوی | دخل آرام و خرج پرشتاب ۶۰ درصد اتلاف انرژی در نیروگاه‌های برق کشور است | وجود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فرصت صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی بررسی قیمت امروز گوشی‌های همراه (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت نوشت‌افزار در مشهد | سود مجاز فروشندگان چقدر است؟ تعلیق ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت میانگین قیمت فروش خانه در بلوار احمدآباد مشهد چند است؟ + ویدئو بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان‌رضوی: ناچار به استفاده از سوخت مازوت هستیم

  • کد خبر: ۲۴۸۰۴۴
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان‌رضوی: ناچار به استفاده از سوخت مازوت هستیم
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: به‌دلیل محدودیت‌های موجود، ناچار به استفاده از مازوت در برخی مواقع هستیم که این موضوع مشکلاتی را برای نیروگاه‌ها ایجاد می‌کند.

الهام اسماعیلی _ شهرآرانیوز، مریم ستوان، امروز (پنجشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳) در بیست‌وپنجمین اجلاس دوره ششم شورای اسلامی خراسان‌رضوی به تشریح وضعیت نیروگاه‌های استان و چالش‌های موجود پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت و توان تولید برق در خراسان، اظهار کرد: مجموع نیروگاه‌های خراسان بزرگ شامل خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی، با دارابودن ۴۳۸۰ مگاوات ظرفیت تولید، به تأمین برق مشهد و مناطق دیگر کمک می‌کنند.

ستوان به بهره‌برداری از دو واحد جدید در سبزوار اشاره کرد و گفت: این واحد‌ها با ظرفیت ۱۶۸ مگاوات به شبکه برق اضافه شده‌اند تا نیاز‌های روبه‌رشد استان را پاسخگو باشند.

وی همچنین به اهمیت تأمین برق پایدار برای زائران و مجاوران امام‌رضا(ع) اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش ما این است که تأمین برق بدون وقفه برای مشهد و مناطق اطراف فراهم شود.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌ها براساس طراحی اولیه باید با گاز طبیعی کار کنند، افزود: به دلیل محدودیت‌های موجود، ناچار به استفاده از مازوت در برخی مواقع هستیم که این موضوع مشکلاتی را برای نیروگاه‌ها ایجاد می‌کند. این مسئله باعث افزایش هزینه‌های تعمیرات و کاهش عمر مفید تجهیزات می‌شود.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان‌رضوی با اشاره به نیاز به همکاری بیشتر با دیگر نهادها، گفت: برای پایداری شبکه برق، همکاری همه‌جانبه میان نیروگاه‌ها، شرکت‌های گاز و نفت، و نهاد‌های امنیتی ضروری است. این یک چالش ملی است و باید با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها حل شود.

وی در پایان با اشاره به افزایش تقاضای برق و رشد مصرف در خراسان بزرگ، تأکید کرد: باوجود همه مشکلات، نیروگاه‌های خراسان تمام تلاش خود را برای تأمین برق پایدار انجام داده‌اند و هیچ‌کدام از نیروگاه‌ها از مدار خارج نشده‌اند. امیدواریم با اطلاع‌رسانی دقیق و درست، بتوانیم مردم را از وضعیت واقعی و چالش‌های موجود آگاه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->