درباره نمایش «نگاهمان می‌کنند» | نگاهی به دغدغه‌های اجتماعی نام‌گذاری یک سینما به نام «امین تارخ» «بیست و یک هفته بعد»، اثر فیلمساز مشهدی، به ترکیه می‌رود فیلم سینمایی «ئی. تی.» استیون اسپیلبرگ برای نابینایان توضیح دار شد حضور نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ در هاله ای از ابهام! بازگشت خاله شادونه به تلویزیون همزمان با بازگشایی مدارس + زمان پخش همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش اعلام زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی دوبله «با تمام قلبم» برای شبکه سه آغاز پخش آنلاین «ویلای موروثی» + زمان «فصل آلوچه‌های سبز» در راه زوریخ سوییس برندگان اسکار دانشجویی اعلام شدند + اسامی «اخراجی‌ها۴»، «زوزه» و «دوزنده کفش‌هایش» در مسیر تولید «آخرین قطار از هیروشیما» فیلم بعدی «جیمز کامرون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی
سرخط خبرها

موافقت ساترا با ۴ سریال جدید

  • کد خبر: ۲۴۸۴۹۸
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
موافقت ساترا با ۴ سریال جدید
شورای صدور مجوز تولید ساترا با مجوز چهار طرح سریال و یک فیلمنامه موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صد و پانزدهمین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا به ریاست سعید مقیسه و دبیری سیدعلی اکبر محمودی‌مهریزی معاون پایش و نظارت ساترا و حضور اعضای حقیقی و حقوقی و همچنین عوامل تولید طرح‌ها برگزار شد.

در این جلسه طرح‌های «زویا» به نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، «مات» به نویسندگی مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی، «جزر و مد» به نویسندگی امیرعباس پیام و تهیه‌کنندگی مهران مهام، «به خاطر شادی» به نویسندگی آزاده محسنی کوپایی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی مورد بررسی قرار گرفتند و با آغاز نگارش فیلمنامه، مشروط به اعمال برخی از ملاحظات محتوایی موافقت شد.

همچنین در این جلسه فیلمنامه سریال «زرافه» به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و نویسندگی امیرمحمد عبدی و کارگردانی منوچهر هادی بررسی و مقرر شد فیلمنامه مذکور پس از اعمال اصلاحات، مجدداً بررسی و در صورت رعایت نکات شورا، مجوز تولید برای آن صادر شود.

شورای صدور مجوز تولید سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) تنها مرجع صدور مجوز برای تولید سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی در ایران است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->