اکران مردمی «مفت‌بر» در سینما هویزه مشهد درباره نمایش «نگاهمان می‌کنند» | نگاهی به دغدغه‌های اجتماعی نام‌گذاری یک سینما به نام «امین تارخ» «بیست و یک هفته بعد»، اثر فیلمساز مشهدی، به ترکیه می‌رود فیلم سینمایی «ئی. تی.» استیون اسپیلبرگ برای نابینایان توضیح دار شد حضور نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ در هاله ای از ابهام! بازگشت خاله شادونه به تلویزیون همزمان با بازگشایی مدارس + زمان پخش همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش اعلام زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی دوبله «با تمام قلبم» برای شبکه سه آغاز پخش آنلاین «ویلای موروثی» + زمان «فصل آلوچه‌های سبز» در راه زوریخ سوییس برندگان اسکار دانشجویی اعلام شدند + اسامی «اخراجی‌ها۴»، «زوزه» و «دوزنده کفش‌هایش» در مسیر تولید «آخرین قطار از هیروشیما» فیلم بعدی «جیمز کامرون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران

  • کد خبر: ۲۴۹۰۶۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران
در آخرین ماه تابستان و با پایان ماه صفر، فیلم‌هایی جدید به چرخه اکران اضافه می‌شوند و سردر سینماها رنگ و روی تازه‌تری پیدا خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ فیلم در سینماها اکران شده‌اند که مدت زمان اکران بیشتر آن‌ها تمام شده است و با ثبت قرارداد فیلم‌های تازه چهره سینماها تغییر می‌کند. به این ترتیب قرار است پس از تعطیلات روزهای آخر ماه صفر و از روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه چهار فیلم «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» بر پرده نقره‌ای نمایش داده شوند.

«قیف» جدیدترین فیلم محسن امیریوسفی پس از گذشت بیش از یک دهه است که به تهیه‌کنندگی سعید ملکان ساخته شده و راهی اکران خواهد شد. فیلمنامه «قیف» را رضا عطاران و امیریوسفی نوشته‌اند و خود عطاران هم در این فیلم کمدی بازی کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->