تیم بسیج جامعه پزشکی ایران وارد لبنان شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را پیگیری می‌کند تیم ۸ نفره چشم‌پزشکان ایرانی عازم لبنان شدند هزینه اتباع افغانستانی در ایران سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند اعترافات جالب عزت الله ضرغامی در خصوص دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی حماس حملات تروریستی رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد لبنان شکایت جنایتهای رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت می‌برد فائزه هاشمی از زندان آزاد شد دبیر کل سازمان ملل: وسایل غیرنظامی نباید تبدیل به سلاح شود آمریکا ۱۲ ایرانی را تحریم کرد + جزئیات (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) احضار سفیر روسیه در پی اخراج ۶ دیپلمات انگلیس حکیم اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد سازمان ملل طرح تحریم صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را تصویب کرد شباهت بیسیم‌های منفجر شده در لبنان با بیسیم‌های ایرانی+تصویر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پزشکیان: دولت به دنبال رضایت مردم از نظام، انقلاب و حکومت است

  • کد خبر: ۲۴۹۱۳۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
پزشکیان: دولت به دنبال رضایت مردم از نظام، انقلاب و حکومت است
رئیس‌جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم از نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود پزشکیان در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی همچنین بر شایسته‌گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند. تلاش دولت بر انتخاب و انتصاب افراد براساس شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وی گفت: تمام تلاش دولت این است که به‌گونه‌ای عمل کند که مردم از نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه‌بیشتر پیدا کنند.

روحیه مردمی و ولایی رئیس‌جمهور؛ حلّال مشکلات ملت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار که سه‌شنبه‌شب (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برگزار شد، گفت: حفظ روحیه مردمی، عدالت‌خواهی و ولایت‌مداری رئیس‌جمهور می‌‎تواند حلّال بسیاری از مشکلات ملت باشد.

وی با اشاره به نخستین سفر رسمی رئیس دولت چهاردهم به مشهد، اظهار امیدواری کرد که دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه امام‌رضا‌(ع) قرار گیرد.

وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور محترم متخلق به تقوا و متدین است و تعبیر «صادق» که رهبری معظم درباره او به کار بردند، نشان از اعتماد رهبری به رئیس‌جمهور دارد.

در این دیدار، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی‌صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی دیگر از مسئولان دولتی، رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->