مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۹۳۳۴
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
  • ۱
نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس بازیکن مورد نظر خود در خط حمله را پیدا کرده و قرار است به زودی قرارداد نهایی بان نیانک به امضاء برسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امبایه نیانگ، بازیکن سنگالی الاصل که سابقه بازی برای تیم فوتبال آث میلان را در کارنامه دارد و با فوتبال آسیا نیز کاملا آشنا است با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است. نزدیکان به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که توافق نهایی با این مهاجم انجام شده و قرار است نامبره برای عقد قرارداد نهایی به این باشگاه مراجعه کند.

نیانک در تیم ملی فوتبال سنگال سابقه بازی دارد و قد و قامت مناسب به این بازیکن اجازه می‌دهد در جنگ‌های تن به تن خط حمله به توفیق برسد. نیانگ اخیرا برای تیم امپولی به میدان رفته و از تجربه کافی برای بازی در خط حمله پرسپولیس برخوردار است.


سران باشگاه پرسپولیس در میان انبوهی از حواشی که اکنون باشگاه استقلال را فرا گرفته به دنبال اهداف جدیدی هستند و جذب نیانگ یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که این باشگاه از یک ماه پیش آن را دنبال می‌کرد تا خط حمله‌اش تقویت شود.

حالا باید دید این بازیکن چه زمان از کشورش به ایران سفر خواهد کرد و قرارداد با باشگاه پرسپولیس رسمی خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sampishro
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
بعیدمیدونم باتوجه به مدیران ناخن خشکی که ماداریم پرسپولیس صاحب مهاجمی زهرداربشه نهایتش یکی مثل لئوناردویانبیل باهوییبندازن بهشون با10هزاردلار
مابقیشم چندقسم بشه بین خودشون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->