آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند تعطیلی موزه‌های خراسان‌رضوی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی با حداکثر ظرفیت | فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵۰۰ پاکبان پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخت عزای حسینی بر تن مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ تیر ۱۴۰۳) زمان بهره‌برداری از پایانه مفتح مشهد اعلام شد ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، میدان قائم(عج) و پل خین عرب (۲۴ تیر ۱۴۰۳) سرویس دهی صلواتی خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز‌های تاسوعا و عاشورا | خدمت‌رسانی شبانه روزی در شب عاشورا استقرار آتش‌نشانان درایام تاسوعا و عاشورای حسینی درخیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی
سرخط خبرها

گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸
با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست مردمی در سال ۹۸ به نتیجه رسیده و گره از مشکلات شهروندان گشوده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، کانال ارتباطی مطمئن، در دسترس و راحت میان شهروندان و شهرداری، برای افزایش مشارکت مردم در امور مدیریت شهری است تا بتوان مسائل شهر را، از نگاه مردم، یافت و با حل به موقع این مشکلات، رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گفت: در سال گذشته، ۱۵۹ و ۳۳۸ پیام قابل پیگیری شهروندان، توسط کارشناسان واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برای پاسخگویی و انجام، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری ارجاع شده و سایر درخواست‌های مردمی نیز به صورت آنی و در لحظه، پاسخگویی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد پیام قابل پیگیری، ۶۱ درصد یعنی معادل ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست شهروندی، با پیگیری ۱۳۷ در سال ۹۸، منجر به نتیجه شده و گره از مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف گشوده شده است که نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی در حل مشکلات شهری شهروندان را شاهد هستیم.

رمضانی یادآور شد: در میان پنج موضوع پرتکرار درخواست‌های مردمی سال گذشته که به ترتیب شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، آسفالت و سد معبر بوده است، موضوع سد معبر با ۷۸ درصد، بیشترین درصد حل مشکل شهروندان را در سال ۹۸ داشته است و بعد از آن نیز رفت و روب و نظافت با ۷۶ درصد، فضای سبز با ۶۳ درصد، ساخت و ساز با ۶۳ درصد و آسفالت با ۲۹ درصد انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: مناطق ۶، ثامن و ۵، دارای بیشترین درصد درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و حل مشکل شهروند، نسبت به جمعیت، بوده و سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و اجتماعی فرهنگی نیز در میان سازمان‌های شهرداری، رتبه‌های نخست در حل مشکلات شهری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سال ۹۸ را کسب کردند.
 
منبع:روابط عمومی ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->