مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده رییس TSG جام جهانی فوتسال صعود تیم ملی فوتبال ایران به رنکینگ ۱۹ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز
سرخط خبرها

فشار آنتونی برای جدایی از منچستریونایتد

  • کد خبر: ۲۵۰۰۴۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
فشار آنتونی برای جدایی از منچستریونایتد
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از فشار انتقاد‌ها در این تیم خسته شده و می‌خواهد هرطور شده این باشگاه را در سریع‌ترین زمان ممکن ترک کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آنتونی در این فصل تنها یک دقیقه از در ۳ بازی گذشته برای منچستریونایتد به میدان رفته است و در این شرایط به مدیران باشگاه گفته است که می‌خواهد به صورت قرضی از این تیم جدا شود. شیاطین سرخ هم مشتاق هستند که این مهاجم را هرچه زودتر به تیمی دیگر واگذار کنند.

او در حال حاضر مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته است و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این باشگاه می‌خواهد آنتونی را به جمع شاگردانش اضافه کند. در کنار این باشگاه ترکیه‌ای، آژاکس هلند و همچنین چند باشگاه عربستانی هم برای جذب این وینگر برزیلی اعلام تمایل کرده‌اند.

آنتونی که این روز‌ها هیچ شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی منچستریونایتد برای خود متصور نیست، امیدوار است که بتواند با جدایی قرضی و درخشش در تیمی دیگر، دوباره روز‌های خوبش در آژاکس را تکرار کرده و به دوران اوجش برگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->