رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) نخستین اظهارنظر سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی دیپلمات طالبان: چون موسیقی حرام است، هنگام پخش سرود ملی پاکستان بلند شدم شهادت اعضای سپاه پاسداران در ماجرای پیجر‌ها تکذیب شد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد اولین نشست خبری سخنگوی دولت هفته آینده برگزار می‌شود پزشکیان حادثه تروریستی در لبنان را محکوم کرد واکنش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به انفجار پیجر‌ها در لبنان ایران برای انتقال و پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان اعلام آمادگی کرد عمار حکیم از جامعه بین‌المللی خواست در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکنند سخنگوی وزارت خارجه روسیه: انفجار پیجر‌ها در لبنان اقدام تروریستی بود ادعای واشنگتن‌پست درباره تماس آمریکایی‌ها با ایران درباره جنایت تل‌آویو در لبنان دبیر شورای امنیت روسیه با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد رافائل گروسی از غرفه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید کرد سخنگوی وزارت خارجه: جهان بیش از همیشه محتاج صلح است یدالله رحمانی، استاندار جدید کهگیلویه‌وبویراحمد، کیست؟ + سوابق آرش تن زره لهونی استاندار جدید کردستان کیست؟ + سوابق فرمانده کل ارتش از پروژه انسداد مرزی شرق کشور بازدید کرد
سرخط خبرها

جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است

  • کد خبر: ۲۵۰۹۰۴
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است
معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح و امنیت پایدار در منطقه است.

امیر سرتیپ دوم محسن بیوک در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه عزم جمهوری اسلامی ایران برای حفظ صلح و ثبات در منطقه جدی است، اظهار کرد: ایران همواره به عنوان یک کشور که حامی صلح و امنیت در منطقه و جهان است، تلاش کرده تا با تعامل سازنده با سایر کشورها، به ثبات و امنیت منطقه کمک کند.

وی افزود: در حالی که برخی کشور‌ها به دنبال ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه هستند، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که همه مشکلات از طریق گفت‌وگو و همکاری کشورهای منطقه، قابل‌حل است.

امیر سرتیپ دوم بیوک با بیان اینکه صلح و امنیت دو مؤلفه حیاتی هستند که نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه جوامع ایفا می‌کنند، عنوان کرد: نبود امنیت و ثبات، مانع بزرگ بر سر راه رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهاست و از سوی دیگر، صلح پایدار، بستری مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های انسان‌ها به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: صلح و امنیت، کلید توسعه پایدار به شمار می‌رود. صلح و امنیت، دو مقوله جدایی‌ناپذیر هستند که به طور مستقیم بر کیفیت زندگی هر کشوری تأثیر می‌گذارند. دستیابی به جهانی عاری از خشونت و درگیری، نیازمند تلاش‌های مشترک همه کشور‌ها و همه ملت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: صلح و امنیت، دو روی یک سکه هستند و بدون یکی، دیگری معنا ندارد و برای دستیابی به یک جهان بهتر و امن‌تر، باید تلاش‌های مشترکی انجام دهیم و به اهمیت صلح و امنیت پی ببریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->