وزارت دفاع آمریکا: آرایش نیروهای نظامی ما در غرب آسیا تغییر نکرده است آمریکا: اولویت‌مان تنش‌زدایی است اما از اسرائیل حمایت می‌کنیم! واکنش کاظمی قمی به بی‌احترامی دیپلمات طالبان به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران قدردانی جنبش حماس از دبیرکل حزب الله لبنان بعد از سخنرانی امروز پیام سردار سلامی به سیدحسن نصرالله: اقدامات تروریستی به زودی پاسخ داده می‌شود یمن: آماده نبرد طولانی مدت با اسرائیل هستیم سید حسن نصرالله: اسرائیل همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت+ فیلم هلاکت امجد حسین پناهی و ریبوار کریمیان، دوتن از فرماندهان نظامی کومله + عکس (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور روز ملی ارمنستان را به رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور تبریک گفت جلسه شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان برگزار می‌شود افزایش سطح هشدارهای امنیتی در عراق یک رسانه عبری از طرح تازه تل‌آویو برای تبادل اسیران خبرداد وزیر حمل و نقل ونزوئلا با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد پزشکیان: قطعا حرف زور را نمی‌پذیریم و با هیچ کس دعوا نداریم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط سخنگوی دولت چهاردهم نواخته خواهد شد وزیر خارجه ترکیه واکنش ایران و حزب‌الله را اجتناب‌ناپذیر دانست پادگان تروریستی اسرائیل، بی‌وقفه رو به زوال + فیلم حملات حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) وزیر امور خارجه از سفیر ایران در لبنان عیادت کرد | وزیر سابق بهداشت، پزشک معالج مجتبی امانی تعطیلی پنجشنبه‌ها با مخالفت کمیسیون اقتصادی همراه شد با حکم رهبر معظم انقلاب، امام جمعه شهرکرد منصوب شد
سرخط خبرها

قدردانی جنبش حماس از دبیرکل حزب الله لبنان بعد از سخنرانی امروز

  • کد خبر: ۲۵۱۸۱۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
قدردانی جنبش حماس از دبیرکل حزب الله لبنان بعد از سخنرانی امروز
جنبش حماس با تقدیر از سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتایناهو بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حماس از سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله و تأکید مجدد وی بر موضع پرافتخار و تحسین‌برانگیز آن مبنی بر تداوم پشتیبانی از غزه، قدردانی کرد.

حماس تأکید کرد: موضع حزب‌الله سیلی به «بنیامین نتانیاهو»، کابینه فاشیستی آن و ناکام گذاشتن توطئه‌های آنها برای ضربه زدن به جبهه پشتیبانی ملت و مقاومت فلسطین است.

این جنبش همچنین جهاد و جانفشانی رزمندگان حزب‌الله و مشارکت موثر و کارآمد آنها در روند نبرد طوفان الأقصی را ستود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سخنی خواهد پرداخت.

وی در آغاز سخنرانی خود در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی، به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر لبنان و شهدای راه قدس در جنوب لبنان تبریک و تسلیت گفت و برای همه زخمی‌ها شفای عاجل و صبر و بردباری مسالت کرد.

سخنرانی دبیر کل حزب الله از سوی گروه‌های مقاومت با استقبال گسترده مواجه شد و در همین ارتباط جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز سخنان سید حسن نصرالله را مبنی بر اینکه «جبهه پشتیبانی لبنان تا توقف تجاوزات علیه غزه، هرگز از موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد» وفاداری به عهد خواند.

جبهه مذکور تأکید کرد: سید حسن نصرالله پیام قوی به دشمن صهیونیستی داد و آن اینکه هیچ ثباتی در شمال (فلسطین اشغالی) جز با توقف تجاوزات علیه غزه، وجود نخواهد داشت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان عصر امروز پنج‌شنبه در سخنانی تأکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیست‌ها تاکید می‌کنیم که جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

وی گفت: معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه را در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاده است، یک شکست تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها درباره خسارت‌های خود در شمال فلسطین اشغالی سخن می‌گویند و گفتند که با مشکلات نظامی روبرو هستند.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از مهمترین فاکتور‌های فشار به رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه‌های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم‌های مذاکراتی مقاومت فلسطین است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->