استفاده از تلگرام برای مقامات اوکراینی ممنوع شد حزب‌الله فیلمی از شهید «محمد عقیل» منتشر کرد جمعی از سفرای کشور‌های اسلامی امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مشهد: در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم عراقچی در صدر هیاتی وارد نیویورک شد | رئیس جمهور فردا (یکم مهر) عازم نیویورک می‌شود پهپاد انتحاری «شاهد ۱۳۶ B» سپاه در مراسم رژه نیروهای مسلح رونمایی شد ویدئو | رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه برای نخستین بار در جریان رژه نیروهای مسلح مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار شد + فیلم پزشکیان: قدرت ایران باعث شده هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند+ فیلم رژه نیرو‌های مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران + فیلم حزب‌الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان ارشد خود را تأیید کرد| «ابراهیم عقیل» که بود؟ + سوابق حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان جنایتکار صهیونیست شنیده شدن صدای انفجار در اطراف پایگاه عین الاسد نُجَباء رژیم صهیونیستی را تهدید کرد: ترور «ابو حیدر الخفاجی» را بی‌رحمانه‌ تلافی می‌کنیم قالیباف درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت ایران تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه لبنان را محکوم کرد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) شناور شدن ساعت آغاز به کار ادارات در کلانشهر مشهد مقدس چرا عراقچی سفر به لبنان را به تاخیر انداخت؟ تله انفجاری در خاش خنثی شد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) روسیه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان را محکوم کرد ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت «ابراهیم عقیل» در حمله بیروت
سرخط خبرها

پزشکیان: قدرت ایران باعث شده هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند+ فیلم

  • کد خبر: ۲۵۱۹۰۶
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
پزشکیان: قدرت ایران باعث شده هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند+ فیلم
رئیس جمهور گفت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان در مراسم رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس که صبح امروز در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد، اظهار داشت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند و ما قدرددان نیرو‌های مسلح کشورمان هستیم.

پزشکیان افزود: بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در طول سال‌های دفاع مقدس رخ داد و این فداکاری‌ها بود که دشمن بعثی را از تجاوز به خاک ایران ناامید کرد.

وی با بیان اینکه ارتش و نیرو‌های مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین و باعث امنیت ایران بزرگ. هستند، گفت: نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، در دفاع مقدس به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

رئیس جمهور تصریح کرد: با حضور نیرو‌های رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند.  

پزشکیان خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به نیازی نداریم تا کسی ما را مسلح کند.

وی ادامه داد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشور‌های اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.

رئیس جمهور گفت: با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند، افزود: به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->