هندرسون در راه بازگشت به جزیره اورونوف MRI نداد و رفت! غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو | فرصت‌سوزی عجیب طارمی در بازی اینتر و تورینو مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند
سرخط خبرها

لیگ تعطیل شود، پرسپولیس قهرمان می‌شود

  • کد خبر: ۲۶۸۷۲
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
لیگ تعطیل شود، پرسپولیس قهرمان می‌شود
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید، اگر لیگ ادامه نیابد، قهرمان مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سهیل مهدی، درباره آخرین وضعیت شروع لیگ برتر اظهار کرد: پروتکل‌های بین‌المللی را بررسی کردیم و در این بین پروتکل‌های بهداشتی دانمارک و بوندسلیگا را دریافت کردیم و دقیقا مطالعه کردیم. در این پروتکل‌ها موارد بهداشتی به دقت عنوان شده بود.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی تیم‌ها اجازه تمرین دارند، گفت: پالس‌های مثبت خوبی گرفتیم. امیدوارم دستور را بگیرم تا باشگاه‌ها وارد مرحله تمرین بشوند. اگر روی برنامه فعلی پیش برویم، در شهریور و مهر بازی‌های ملی را باید برگزار کنیم. اگر تا آن زمان  بازی‌های ما شروع نشده باشد، بازیکنان بدون تمرین باید در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر قرار به برگزاری مسابقات باشد باید تمهیداتی را اتخاذ کنیم. به طور مثال در بحث برگزاری، تعداد توپ‌جمع‌کن‌ها کم می‌شود و عوامل برگزار کننده هم باید از ماسک و دستکش استفاده کنند. روی نیمکت هم بازیکنان یکی در میان می‌نشینند و اگر فضا کم بود، می‌توانند از سکوی تماشاگران استفاده کنند. تصمیم گرفتیم کنفرانس خبری حضوری هم نداشته باشیم و کنفرانس ویدئویی برگزار شود. خبرنگاران هم از مسیر‌های مشخصی باید وارد می‌شوند.

مهدی اضافه کرد: ابتدا خواهش کردیم در مرحله اول تمرینات شروع شود و بعد از ٣ تا ۴ هفته که تیم‌ها تمرینات بدن‌سازی را پیگیری کردند، مجوز شروع مسابقات را بگیریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بحث سندسازی برای دریافت مجوز حرفه‌ای هم گفت: در ٩سال اخیر که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بودم، سندسازی نکردیم. ما خیلی از موارد را بررسی می‌کردیم و اگر ایرادی داشت، برمی‌گرداندیم. در این میان گاهی باشگاه سندی ارائه می‌کرد و از زیر دست کارشناس هم رد شده به AFC ارسال می‌شد اما بعد از اینکه که مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شد، مسئولیت سند صادر شده، ١٠٠ درصد بر عهده صادر کننده سند است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه اگر لیگ برگزار نشود، قهرمان مشخص می‌شود، گفت: ١٠٠درصد این کار را می‌کنیم چون باید نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور تیم‌های سقوط کننده را هم معرفی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->