مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قاچاق دام از خراسان‌رضوی به عراق گوشت را گران کرد/ منتظر گران‌تر شدن گوشت باشید!

  • کد خبر: ۲۸۴۳۲
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
قاچاق دام از خراسان‌رضوی به عراق گوشت را گران کرد/ منتظر گران‌تر شدن گوشت باشید!
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد از افزایش ۱۵ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت دام بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
سعیده ساجدی‌نیا - مهدی باقری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، خروج غیرقانونی روزانه ۱۰۰ رأس دام گوساله از خراسان‌رضوی به کردستان عراق را یکی از علت‌های مهم افزایش قیمت گوشت برشمرد و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند، در روز‌های آینده قیمت گوشت کیلویی تا ۱۵ هزار تومان دیگر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش صددرصدی و بی‌ضابطه هزینه‌های کشتارگاه‌ها
او با اشاره به افزایش صددرصدی و بی‌ضابطه هزینه‌های کشتارگاه‌ها و تأثیر آن به‌عنوان عامل دیگر افزایش قیمت گوشت، اظهار کرد: با وجود اینکه ستاد تنظیم بازار تصریح کرده هزینه‌های کشتار افزایش پیدا نکند، کسی توجهی نمی‌کند و با قلدری قیمت‌ها را بالا برده‌اند. این در حالی است که با تشکیل پرونده از سوی تعزیرات، یک میلیارد تومان جریمه تعیین شده است و با این حال تخلفات کشتارگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته باقری، گوشت لاشه بره نرینه کیلویی از ۷۷ هزار تومان به ۸۶ هزار تومان، گوشت به‌صورت ۴ تکه از ۸۱ هزار تومان به ۹۰ هزار تومان، گوشت ران، دست و گردن به‌صورت گردبر از ۱۰۰ هزار تومان به ۱۰۸ هزار تومان، ران و دست گردبر بدون گردن از ۱۰۵ هزار تومان به ۱۱۲ هزار تومان و گوشت گوساله نیز از کیلویی ۷۵ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان افزایش یافته است.

کمبود نهاده‌های دامی
در همین حال مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران درباره گرانی قیمت گوشت گفته است: با وجود افزایش هزینه‌های تمام‌شده تولید در امسال، از جمله رشد قیمت نهاده‌های دامی در بازار، دام را با قیمت مناسب از دام‌پروران خریداری نمی‌کنند تا جایی که دام سنگین روی دست تولیدکنندگان باقی مانده است.

سلطانی‌سروستانی با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در بازار اضافه کرد: اکنون دامداران و دام‌پروران هر کیلوگرم جو ۱۳۵۰تومانی را بالای ۲۲۰۰تومان، ذرت ۱۵۰۰تومانی را ۲۶۰۰تومان و سویای ۲۴۵۰تومانی را بالای ۵۰۰۰تومان از بازار خریداری می‌کنند که در قیمت تمام‌شده تولید تأثیرگذار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->