شهردار مشهد مقدس: سال پایانی دوره ششم مدیریت شهری، زمان خدمات ویژه و تلاش شبانه‌روزی است اکران گسترده شهری در مشهد به مناسبت نخستین سالگرد شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت بازگشایی ورودی ایستگاه شهدای خط۳ متروی مشهد از ساختمان هدایت شهرداری مشهد، برترین دستگاه استان در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نگاهی به نخستین سرشماری دقیق در مشهد | احوالات نفوس ارض اقدس نخست‌وزیر قطر از تلاش برای پرکردن شکاف بین واشینگتن و تهران خبر داد سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز زیارتی امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار چهره به چهره اهالی مهدی آباد با شهردار منطقه ۵ مشهد | مهدی آباد در مسیر تغییر، با همدلی مردم و مدیریت شهری شهردار مشهد مقدس: باید ذهنیت جامعه درباره فرزندآوری تغییر کند | کاهش ۵ درصدی طلاق و آغاز پویش «قدم نورسیده» در مشهد معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به تاجیکستان رفت سلیمی: پدران در سیاست‌های جمعیتی فراموش نشوند | نشان ملی مهر مادری باید در سطح دولت تصویب شود سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی در روز زیارتی مخصوص امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: زمان بحران، وقت تصمیم نیست؛ باید سریع‌تر برای جمعیت چاره‌اندیشی کرد + فیلم ثبت ششمین روز پیاپی آلودگی هوا در کلانشهر مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار سالار عقیلی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس | ابراز تمایل خادم هنرمند بارگاه منور رضوی برای اجرای برنامه‌های فاخر در شهر امام مهربانی‌ها اجرای زنده «بچه مرشد ۲» در مشهد | پویشی برای پاسداشت زبان فارسی + فیلم برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در مشهد تشکیل قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع مالی شهرداری مشهد درباره فروش قدیمی‌ترین میدان شهر مشهد | روزی که میدان ارگ را فروختند کشف یک میلیارد ریال داروی قاچاق از عطاری‌های خواف خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->