۵ کشته و مصدوم بر اثر اصابت صاعقه در فارس ویدئو | لحظات تعقیب‌وگریز و دستگیری یک آدم‌ربا در مشهد کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه تولیدی در شهرک بینالود تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال‌احمر قوچان + عکس (۱ شهریور ۱۴۰۳) گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی و بسیار محدود چند کتاب‌ درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعداد مبتلایان کرونا به ۱۶۰۶۹۶ نفر رسید/ خوزستان در وضعیت قرمز، خراسان رضوی در شرایط هشدار

  • کد خبر: ۲۸۹۴۳
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
تعداد مبتلایان کرونا به ۱۶۰۶۹۶ نفر رسید/ خوزستان در وضعیت قرمز، خراسان رضوی در شرایط هشدار
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و دو هزار و ۶۴۱ مورد از افراد معادل ۸۴ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید، ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.


به گفته وی، مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۲ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.


وی ادامه داد:  ۲۵۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


به گفته وی، وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->