محرومیت محمدی تایید شد سازمان لیگ: مهرداد محمدی مجوز حضور دردربی 104 را ندارد باشگاه استقلال تقابل مهرداد و میلاد محمدی دردربی ۱۰۴ راتایید کرد تکذیب ادعای سیاوش اکبرپور | دستور وزیر باعث میزبانی مشهد از بازی ایران-قطر شد اختصاصی؛ ارونوف از لیست دربی خط خورد زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | داربی ۱۰۴ با طعم یاغی گری واکنش علی کریمی به نتیجه دربی دربی تهران سیاسی است یا اجتماعی؟ درباره شایعه بخشش محرومیت مهرداد محمدی ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی تهران ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی تهران نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌نا‌پذیری پرسپولیس در دربی پایان می‌دهد؟ ستاره منچسترسیتی رباط صلیبی داد اتمام برق‌آسای بلیت‌های دربی وینیسیوس در یک قدمی توپ طلا جانشینان احتمالی ترشتگن در بارسلونا داور دربی ۱۰۴ مشخص شد پیشنهاد سنگین منچسترسیتی برای جذب موسیالا نحوه خرید بلیت بازی استقلال و پرسپولیس + لینک و قیمت پشت پرده عدم توافق یاغی با استقلال؛ هاشمی نسب پول گرفت، اما به آبی‌پوشان پشت کرد!
سرخط خبرها

نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌نا‌پذیری پرسپولیس در دربی پایان می‌دهد؟

  • کد خبر: ۲۹۰۳۲۸
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌نا‌پذیری پرسپولیس در دربی پایان می‌دهد؟
پرسپولیس بیش از ۶ سال است که در دربی‌ها از رقیب دیرینه خود شکست نخورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دربی ۱۰۴ میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال چهارشنبه شب در حالی در اراک برگزار می‌شود، که پرسپولیس در ۱۶ دربی اخیر برابر استقلال شکست نخورده است.

آخرین پیروزی استقلال به دربی ۸۷ در اسفند سال ۱۳۹۶ باز می‌گردد که شاگردان وینفرد شفر با تک‌گل وریا غفوری توانستند یک بر صفر شاگردان برانکو را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

پس از آن بازی ۱۶ دربی این دو تیم میان برگزار شده که پرسپولیس در ۶ بازی به پیروزی رسیده و ۱۰ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

البته در این میان استقلال در دربی ۹۳ (نیمه نهایی جام حذفی در سال ۱۳۹۹) پس از تساوی در وقت‌های قانونی بازی، در ضربات پنالتی پرسپولیس را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد. همچنین آبی‌های پایتخت در دربی ۹۶ (یک چهارم نهایی جام حذفی در سال ۱۴۰۰) باز هم پس از تساوی در وقت قانونی، پرسپولیس را در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ شکست دادند.

اما با این وجود رکورد شکست‌ناپذیری در دربی و در وقت‌های قانونی با ۱۶ بازی متوالی در اختیار پرسپولیس قرار دارد. استقلال که پس از پیروزی برابر الغرافه تیمی سرحال نشان داد و به نوعی برای سرخ‌ها خط و نشان کشید، در هفته پنجم لیگ برتر برابر نساجی ۲ بر ۲ به تساوی رسید تا هواداران آبی‌ها را از نتیجه دربی بیش از پیش نگران کند.

در سوی دیگر، تیم گاریدو روز به روز هماهنگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود. آنها با وجود اینکه در اولین بازی آسیایی خود برابر الاهلی شکست خوردند، اما به هیچ وجه مستحق شکست نبوده و با یک بازی سراسر هجومی نشان دادند که کماکان برابر تیم‌های پرستاره حرف برای گفتن دارند.

حال باید منتظر بمانیم که آیا جواد نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌ناپذیری پرسپولیس پایان می‌دهد یا گاریدو راه مربیان پیشین پرسپولیس را ادامه خواهد داد و مانع از شکست سرخ‌ها در دربی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->