مردم تاشکند بی‌خبر از برگزاری بزرگترین رویداد فوتسال جهان در شهرشان تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل پاراگوئه در جام جهانی ازبکستان در چه صورتی تیم ملی فوتسال افغانستان از مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان صعود می‌کند؟ مراسم اختتامیه مسابقه ادبی فرهنگی «پارسی وطن است» در مشهد برگزار شد نتیجه دیدار تیم‌های ملی افغانستان و اوکراین در جام جهانی فوتسال پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر اوکراین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل اوکراین در جام جهانی ازبکستان بی‌احترامی دیپلمات طالبان به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران+فیلم تیم ملی فوتبال افغانستان با یک پله سقوط در جایگاه ۱۵۲ جهان قرار گرفت خلاصه بازی تیم‌ ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین + فیلم نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ۳۸ هزار دختر کلاس هفتم در افغانستان دیگر اجازه رفتن به مدرسه را ندارند پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آرژانتین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین چرا طالبان حاضر به اجرای کمپین فلج‌اطفال در قندهار نیستند؟ طرح لایحه سازمان ملی مهاجرت به زودی تقدیم صحن مجلس می‌شود تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آرژانتین در جام جهانی ازبکستان ایرانی‌ها، در کنار روسی‌ها و چینی‌ها، بیشترین گردشگران افغانستان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: هیچ عذری در عدم جذب دانشجویان غیرایرانی پذیرفته نیست ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مردم تاشکند بی‌خبر از برگزاری بزرگترین رویداد فوتسال جهان در شهرشان

  • کد خبر: ۲۹۰۳۸۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
مردم تاشکند بی‌خبر از برگزاری بزرگترین رویداد فوتسال جهان در شهرشان
درحالی که این روز‌ها جام جهانی فوتسال در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان درحال برگزاری است، اما عدم تبلیغات در این شهر باعث شده مردم خبری از برگزاری این رویداد جهانی نداشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی که این روز‌ها یکی از مهمترین رویداد‌های ورزشی جهان یعنی جام جهانی فوتسال به میزبانی ازبکستان در پایتخت این کشور یعنی تاشکند در حال برگزاری است، اما در شهر هیچ خبری از تبلیغات برای این مسابقات دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر عدم استقبال مردم ازبکستان از مسابقات جام جهانی فوتسال نشان می‌دهد که فیفا در انتخاب میزبان دقت لازم را نکرده است.

این درحالی است که بلیت مسابقات جام جهانی فوتسال از ۴ دلار تا سقف ۸ دلار است که وقتی با قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شدیم که عدد فوق بسیار ناچیز است.

در روز‌های حضورم در تاشکند وقتی با ازبکستانی‌ها هم کلام شدم خیلی‌هایشان از برگزاری جام جهانی فوتسال در شهرشان اطلاعی نداشتند و حتی بعضی‌هایشان با تعجب می‌پرسیدند جام جهانی فوتسال؟

در طول این چند روز تنها نشانه جام جهانی که دیدم اتوبوس یکی از تیم‌ها بود که بر روی آن لوگوی بازی‌ها نصب شده بود.

هرچند که به نظر می‌رسد، تبلیغات بیلبوردی در تاشکند مرسوم نیست و در سطح شهر دیده نمی‌شود.

این شرایط باعث شده است که مدام با خودم فکر کنم که وقتی سالن‌های چندهزار نفری ایران برای لیگ برتر فوتسال آنگونه پر می‌شود، اگر ایران میزبان جام جهانی بود، چه می‌شد.

حالا ۱۶ تیم برتر جهان به مرحله بعد بازی‌ها رسیده‌اند، بخش زیادی از طرفداران تیم ملی فوتسال افغانستان که از روز‌های اول به تاشکند آمده بودند، به خانه بازگشته‌اند، اما جمعیتی قابل توجه از افغانستانی‌های مقیم قرقیزستان و قزاقستان در راه تاشکند هستند.

تیم ملی فوتسال افغانستان امید میلیون‌ها شهروند این کشور است که در نقاط مختلف دنیا چشم به تلویزیون برای جوانان فوتسال کشورشان دعا می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->