پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین عجیب‌ترین زمین والیبال جهان در ولایت سمنگان افغانستان + فیلم از تیم ملی فوتسال پاراگوئه، حریف افغانستان در جام جهانی فوتسال، چه می‌دانیم؟ مردم تاشکند بی‌خبر از برگزاری بزرگترین رویداد فوتسال جهان در شهرشان تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل پاراگوئه در جام جهانی ازبکستان در چه صورتی تیم ملی فوتسال افغانستان از مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان صعود می‌کند؟ مراسم اختتامیه مسابقه ادبی فرهنگی «پارسی وطن است» در مشهد برگزار شد نتیجه دیدار تیم‌های ملی افغانستان و اوکراین در جام جهانی فوتسال پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر اوکراین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل اوکراین در جام جهانی ازبکستان بی‌احترامی دیپلمات طالبان به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران+فیلم تیم ملی فوتبال افغانستان با یک پله سقوط در جایگاه ۱۵۲ جهان قرار گرفت خلاصه بازی تیم‌ ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین + فیلم نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ۳۸ هزار دختر کلاس هفتم در افغانستان دیگر اجازه رفتن به مدرسه را ندارند پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آرژانتین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین چرا طالبان حاضر به اجرای کمپین فلج‌اطفال در قندهار نیستند؟ طرح لایحه سازمان ملی مهاجرت به زودی تقدیم صحن مجلس می‌شود تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آرژانتین در جام جهانی ازبکستان
سرخط خبرها

از تیم ملی فوتسال پاراگوئه، حریف افغانستان در جام جهانی فوتسال، چه می‌دانیم؟

  • کد خبر: ۲۹۰۵۷۵
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
از تیم ملی فوتسال پاراگوئه، حریف افغانستان در جام جهانی فوتسال، چه می‌دانیم؟
تیم ملی فوتسال افغانستان تا ساعاتی دیگر در یک بازی سرنوشت‌ساز در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین‌بار در جام جهانی فوتسال حضور یافته است، امشب چهارم مهر ١٤٠٣، در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف پاراگوئه می‌رود.

پاراگوئه تجربه هفت دوره حضور در جام جهانی فوتسال را در کارنامه دارد و در رده‌بندی جهانی نیز سیزدهم است. این درحالی است که افغانستان در رده سی‌ام فیفا قرار دارد.

دو تیم امشب ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران و ١٩:٣٠ به وقت افغانستان در ورزشگاه هما آرنای شهر تاشکند به مصاف هم می‌روند.

کارلوس چیلاورت، مربی پاراگوئه با اشاره به بازی دوستانه دو تیم پیش از شروع مسابقات جام جهانی که ٢-٢ مساوی شد، گفته است که افغانستان واقعا تیم سخت‌کوش با بازیکنان فنی بسیار خوب است.

او گفته است که ما می‌دانیم که با حریف سرسختی روبه‌رو هستیم و اگر می‌خواهیم صعود کنیم، باید در بهترین فرم خود باشیم.

نگاهی به سابقه تیم ملی فوتسال پاراگوئه

نخستین بازی بین‌المللی فوتسال پاراگوئه در سال ١٩٨٧ بوده که این تیم با نتیجه دو بر صفر آمریکا را مغلوب کرده است.

بزرگ‌ترین پیروزی بین‌المللی فوتسال پاراگوئه مقابل شیلی در سال ٢٠٠٨ بود که این تیم ٢-١٦ به پیروزی رسید. بدترین باخت این تیم نیز مقابل برزیل با نتیجه ٢-١٥ است که در سال ٢٠٠٥ رقم خورده است.

تیم پاراگوئه هفت دوره در جام جهانی فوتسال حضور داشته و از این حیث دارای تجربه زیادی است. اولین دوره که پاراگوئه در جام جهانی بازی کرد، سال ١٩٨٩ بود.

پاراگوئه در کوپا آمریکا هفده دوره حضور داشته و در سال ١٩٦٥ قهرمان این مسابقات شده است.

مهمترین دستاورد تیم ملی فوتسال پاراگوئه در مسابقات جهانی «AMF» بوده که در ده دوره حضورش در این رقابت‌ها، چهار دوره قهرمان شده است. قهرمانی این تیم در سال‌های ١٩٨٨، ٢٠٠٣، ٢٠٠٧ و ٢٠٢٣ کسب شده است.

پاراگوئه در جام جهانی ٢٠٢٤

این تیم در جام جهانی ازبکستان در گروه اول با تیم‌های هلند، ازبکستان و کاستاریکا هم‌گروه بود.

پاراگوئه با دو پیروزی، یک شکست و کسب شش امتیاز به عنوان سرگروه مرحله گروهی به دور حذفی (یک‌هشتم نهایی) رسید.

پاراگوئه در بازی نخست ٢-٥ کاستاریکا را شکست داد، در مسابقه دوم ١-٤ از سد ازبکستان گذشت و در دیدار سوم ٢-٥ مغلوب هلند شد.

پاراگوئه در مرحله گروهی ١١ گل زد و ٨ گل دریافت کرد و با تفاضل مثبت ٣ به دور بعد رسید.

حالا امید میلیون‌ها هوادار تیم ملی فوتسال افغانستان به شاگردان مجید مرتضایی است. در صورت پیروزی این تیم مقابل پاراگوئه جوانان فوتسال افغانستان نام خود را در تاریخ ورزش کشور خود و جام جهانی فوتسال ثبت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->