استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی باشگاه استقلال پاسخ نامه نکونام را داد| باید تا بعد از بازی با السد بمانی رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی!
سرخط خبرها

ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۰۵
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد
قرارداد محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول در تابستان آینده با این باشگاه به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه دو طرف هنوز برای تمدید آن به توافق نرسیده‌اند، لیورپولی‌ها از همین به دنبال جانشینی برای مهاجم مصری خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی میلان پس از شروع خوبی که تا به اینجای فصل در ترکیب باشگاه ایتالیایی داشته، یکی از نام‌هایی است که در لیست نهایی لیورپول برای جانشینی صلاح قرار دارد.

ستاره ۲۶ ساله روسونری تا به اینجای فصل در ۵ بازی تیمش در سری‌ا ۳ و گل و ۲ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است تا تبدیل به امید اول میلانی‌ها در این فصل شود.

میلان تابستان گذشته برای جذب پولیشیچ ۲۰ میلیون یورو هزینه کرد و حالا با توجه به عملکرد خوب این مهاجم، به نظر می‌رسد که لیورپولی‌ها باید با پیشنهادی حداقل دو برابر این مبلغ وارد مذاکره با باشگاه ایتالیایی شوند.

البته با توجه به اینکه هنوز ۳ سال دیگر از قرارداد این بازیکن با روسونری باقی مانده است، لیورپولی‌ها کار دشواری برای راضی کردن میلان برای فروش پولیشیچ دارند. همچنین خود بازیکن هم پس از دوران ناکامی که در چلسی پشت سر گذاشت، حالا در ترکیب میلان دوباره به روز‌های اوج خود برگشته است و احتمالا تمایل چندانی برای بازگشت به لیگ جزیره نداشته باشد. تمام این موارد کار لیورپولی‌ها را برای جذب او و جانشینی این ستاره آمریکایی با صلاح دشوار خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->