بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی
سرخط خبرها

خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۳
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد
چلسی در حالی برای بازی هفته ششم خود در لیگ برتر انگلیس آماده می‌شود که انزو مارسکا می‌تواند در این مسابقه پس از مدت‌ها از خرید گران‌قیمت فصل گذشته تیمش استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رومئو لاویا، ستاره سابق ساوتهمپتون فصل گذشته با انتقالی ۷۴ میلیون دلاری راهی استنفوردبریج شد، اما از همان آغاز فصل روز‌های سخت او در چلسی آغاز شده و این بازیکن دچار مصدومیت‌های پی در پی شد. با این وجود حالا به نظر می‌رسد که این هافبک ۲۰ ساله بالاخره آماده حضور دوباره در میدان شده است و می‌تواند در بازی شنبه، ۷ مهرماه تیمش برابر برایتون بالاخره برای چلسی به میدان برود.

مارسکا، سرمربی چلسی پیش از این مسابقه درباره این موضوع گفت: رومئو برای مسابقه برابر برایتون آماده شده است و می‌توانم از او در صورت نیاز استفاده کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->