جزئیات جدید از انفجار معدن طبس تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد (۷ مهر ۱۴۰۳) همه ظرفیت‌های قانونی را برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل پای کار خواهیم آورد جا‌های دیدنی کندی در کشور سریلانکا افراد بالغ، فشار خون خود را حداقل سالی یک بار بررسی کنند ۲۴۰ مدرسه عشایری در خراسان رضوی میزبان دانش‌آموزان هستند هاری، یکی از کشنده‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان است | مرگ ۱۳ نفر بر اثر هاری، از ابتدای سال تاکنون (۷ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ دستگاه لیزر مظنون به قاچاق در مشهد کشف و ضبط شد (۷ مهر ۱۴۰۳) تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را زودتر مشخص کنید هشدار فرونشست زمین در مشهد و کرمان علت افزایش نیم‌نمره‌ای میانگین معدل دانش‌آموزان در امتحانات نهایی چیست؟ آغاز ثبت‌نام مرحله ششم کاروان‌های عمره مفرده خراسان رضوی از امروز (۷ مهر ۱۴۰۳) برگزاری پویش غربالگری سلامت سالمندان در مشهد خارج‌کردن یک توده دوکیلوگرمی از پای بیماری در گناباد (۷ مهر ۱۴۰۳) طوفان در آمریکا ۴۴ قربانی گرفت (۷ مهر ۱۴۰۳) واژگونی مینی‌بوس در ورامین ۲ کشته و ۲۵ مجروح بر جای گذاشت (۷ مهر ۱۴۰۳) دادگستری خراسان رضوی: اولویت دستگاه قضایی تسهیل و تسریع در انجام امور مراجعان است اختلال پردازش حسی، از جمله مشکلات کودکان با سابقه تولد زودرس اوضاع بحرانی آزمایشگاه‌های پزشکی | کمبود نیروی انسانی و تجهیزات، مشکل اساسی آزمایشگاه‌ها پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد در روز چهارشنبه، به ۳۱ درجه خواهد رسید محموله یک تنی مواد مخدر در مرز سیستان و بلوچستان کشف شد (۷ مهر ۱۴۰۳) وعده وزیر آموزش‌وپرورش برای رتبه‌بندی معلمان فاقد رتبه
سرخط خبرها

طوفان در آمریکا ۴۴ قربانی گرفت (۷ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۱۰۳۶
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
طوفان در آمریکا ۴۴ قربانی گرفت (۷ مهر ۱۴۰۳)
طوفان «هلن» به کشته شدن دست کم ۴۴ نفر در چندین ایالت آمریکا منجر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خسارات ناشی از ورود طوفان «هلن» به آمریکا از پنجشنبه شب همچنان ادامه دارد و شمار قربانیان آن به دست کم ۴۴ نفر رسیده است.

سرعت باد‌های طوفان «هلن» پیش از فروکش کردن به ۲۲۵ کیلومتر در ساعت رسید و با تندباد‌های پراکنده همراه بود. قربانیان در ایالت‌های فلوریدا، جورجیا، کارولینای شمالی و جنوبی و ویرجینیا گزارش شده‌اند. این طوفان هم‌اکنون وارد تنِسی شده و مرکز ملی طوفان آمریکا برای این منطقه هشدار سیل صادر کرده است.

‌به نوشته رسانه‌های محلی دست کم سه میلیون نفر در سراسر فلوریدا، جورجیا، تنسی و کارولینای شمالی و جنوبی بدون برق مانده‌اند و در اوهایو و ایندیانا نیز قطعی برق گزارش شده است. در آتلانتا ظرف دو روز ۲۸.۴ سانتیمتر بارش ثبت شد که این رقم، بالاترین میزان از زمان ثبت آمار بارندگی در این شهر است.

طوفان «هلن» همچنین بخش‌هایی از شبه‌جزیره یوکاتان در مکزیک را نیز تحت تاثیر قرار داد و به قطع شدن برق حدود ۲۰۰ هزار منزل مسکونی و واحد تجاری در کوبا منجر شد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تخصیص کمک اضطراری به آلاباما، فلوریدا، جورجیا، کارولینای شمالی و جنوبی را تایید کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->