سرخط خبرها

مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول

  • کد خبر: ۲۹۲۸۱۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول
صدرنشین لیگ برتر جزیره با وجود نتایج خوبش تا اینجای کار، به دلیل مصدومیت دروازه‌بان برزیلی‌اش حالا نگران از دست رفتن صدر جدول در هفته‌های پیش روست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپولی‌ها که به تازگی یک مصدومیت کوتاه را پشت سر گذاشته بود، در جریان بازی این هفته تیمش برابر کریستال پالاس بار دیگر با آسیب‌دیدگی روبه‌رو شد و ممکن است تا چند هفته نتواند برای قرمز‌های آنفیلد به میدان برود.

بکر بدون شک فرصت حضور در تیم ملی برزیل در وقفه بازی‌های ملی پیش رو را از دست خواهد داد و علاوه بر آن، به احتمال فراوان در بازی آینده لیورپولی‌ها برابر چلسی در لیگ برتر هم نمی‌تواند به میدان برود.

این موضوع خبر نگران کننده‌ای برای آرنه اسلات، سرمربی هلندی این تیم است. اسلات که تا به اینجا در ۱۰ بازی که به عنوان سرمربی لیورپول حضور داشته، ۹ بار به پیروزی رسیده است تا از این نظر تبدیل به بهترین سرمربی تاریخ این باشگاه شود، حالا در یکی از دشوارترین مقاطع فصل شاید در غیاب دروازه‌بان اصلی تیمش دچار مشکل شود. لیورپول بعد از دیدار آینده برابر چلسی، در لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش می‌رود و سپس در لیگ برتر آرسنال را پیش رو خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->