تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵مهر۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان! افزایش ۹۳ درصدی درآمد حاصل از گردشگری سلامت در مشهد چند نفر از رتبه‌های تک‌رقمی کنکور امسال سمپادی بودند؟ انفجار در پالایشگاه شوشتر | وضعیت ۳ مصدوم وخیم است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) خطرات جبران‌ناپذیر استفاده از دارو‌ها و وسایل پیشگیری از باروری تأکید وزارت بهداشت: «خودمراقبتی» در جامعه نهادینه شود برای بالابردن کیفیت خواب فرزند نوجوانمان چه باید بکنیم؟ یک نماینده مجلس: بازنشستگان مطمئن باشند که همه مسئولان برای اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصمم هستند آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | منبع آگاه: سازمان برنامه و بودجه درحال طراحی نهایی جداول احکام حقوق است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) یک گام تا صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دولت منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فوت ۲ دانش‌آموز به دلیل تصادف کامیون با تاکسی در کرج + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۶۴۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فوت ۲ دانش‌آموز به دلیل تصادف کامیون با تاکسی در کرج + عکس و فیلم
رئیس پلیس راهور البرز از حادثه برخورد کامیون با تاکسی پراید در بلوار انرژی هسته‌ای کرج خبر داد و گفت: در این حادثه تلخ متاسفانه دو نفر فوت و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حمد اله رحمتی پور روز سه شنبه ۲۴ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: پیش از ظهر امروز یک دستگاه کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی کرج به علت نقص فنی در ترمز به شدت با یک دستگاه تاکسی پراید تصادف می‌کند.

وی افزود: در این حادثه تلخ متاسفانه از چهار نفر سرنشین این تاکسی که همگی دانش آموز بودند دو نفر آنها در دم جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به همراه راننده تاکسی بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

فوت ۲ دانش‌آموز به دلیل تصادف کامیون با تاکسی در کرج + عکس

 

رئیس پلیس راهور استان افزود: یک نفر راننده وانت مزدا که در حاشیه خیابان حضور داشت به صورت سطحی مصدوم شده است.

سرهنگ رحمتی پور در پایان با بیان اینکه بررسی جزئیات بیشتر این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است از رانندگان خواست از ایمن بودن وسیله نقلیه خود و بازدید دوره‌ای از آن اطمینان حاصل کرده و در صورت وجود مشکل و نقص در اولین فرصت اقدام به رفع آن نمایند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->