رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق تیم‌ها صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد تاریخ و ساعت بازی تیم های فوتسال فرش آرا و شهرداری بندرعباس | استارت دوباره هیجان از سالن شهید بهشتی چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس
سرخط خبرها

اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست

  • کد خبر: ۲۹۴۸۶۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست
اکرم عفیف بازیکن تیم ملی فوتبال قطر که قبل از تقابل با ایران کری‌های بسیاری خوانده بود بعد از شکست بزرگ مقابل ایران صفحه

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با نتیجه 4 بر یک قطر را شکست دهد و علاوه بر بهبود وضعیت گلزنی خود، به صدر جدول گروه صعود کند و با آرامش به انتظار بازی‌های آتی بنشیند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تقابل با تیم ملی فوتبال قطر عملکرد درخشانی در خط حمله داشتند و موفق شدند به کری خوانی‌های بازیکنان قطر پاسخی قاطعانه بدهند. 


در راس همه بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر اکرم عفیف از روزها پیش از تقابل با ایران کری خوانی را به شکل زننده‌ای آغاز کرده بود اما نتیجه‌ای که رقم خورد سبب شد او حتی حساب کاربری خود در اینستاگرام را به کلی مسدود کند تا در تقابل با ایرانی‌های حاضر در فضای مجازی قرار نگیرد.

این اقدام عفیف مورد توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی نیز قرار گرفته است و نشان می‌دهد حساسیت بسیاری نسبت به این موضوع وجود دارد. شاید عفیف تصور می‌کرد همچون جام ملت‌های آسیا به همراه هم تیمی‌هایش مقابل ایران برنده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->