ارسال محموله جدید کمک‌های بشردوستانه ایران به جنگ‌زدگان لبنانی یکی از علمای برجسته بحرین: قدس همچنان اولویت نخست جهان اسلام است آیت الله خاتمی: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند نماینده پارلمان عراق: رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند پیروزی را تصور کند حفاری تمامی تونل‌های خط ۳ و ۴ مترو مشهد سال آینده به پایان می‌رسد/ دستگاه حفاری خط ۳ مترو مشهد در آستانه ورود به منطقه قاسم آباد+ ویدیو سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست فرمانده نیروی دریایی ارتش: جنگ فلسطین، نبرد باورهاست| حمایت از محور مقاومت ادامه خواهد داشت کیانی: شهرداری مشهد وظیفه‌ای بابت تیم‌‌داری در ورزش قهرمانی ندارد رییس‌مجلس در مشهد: مبارزه با اسراییل تا نابودی کامل آن ادامه خواهد داشت یحیی السنوار کیست؟ + بیوگرافی آیا یحیی السنوار به شهادت رسیده است؟ | ادعای جدید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره یحیی السنوار آیت‌الله علم‌الهدی: اسرائیل خط مقدم جبهه استکبار جهانی است تجلیل رهبر انقلاب از پایبندی و استقامت دختر حضرت امام(ره) به خط امام(ره) دیدار و گفت‌وگوی عراقچی با همتای مصری خود در قاهره (۲۶ مهرماه ۱۴۰۳) ژاپن برای بررسی وضعیت شهروندانش خواستار گفت‌وگوی مستقیم با رهبر کره‌شمالی شد واکنش انصارالله یمن به بمباران بمب‌افکن‌های بی ۲ آمریکایی سردار پاکپور: سهیم کردن مردم در تامین امنیت کشور، راهبرد نیروی زمینی سپاه است پزشکیان: ارتقای امنیت، معیشت و تامین حداقل نیاز‌های مردم، از اصول دولت چهاردهم است حاجی‌بگلو: اولویت ما در مجلس شورای اسلامی، طرح هفت‌ساله‌شدن شورا‌هاست هشدار وزارت خارجه به اروپا درباره مداخله تفرقه‌انگیز در منطقه ولایتی: جزایر سه‌گانه ایرانی جزو لاینفک سرزمین ایران است سردار سلامی: شهید نیلفروشان از پانزده‌‌سالگی تا روز شهادت، مرد میدان جهاد بود
سرخط خبرها

سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست

  • کد خبر: ۲۹۵۰۹۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست
سردار احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه گفت: البته ما خبر داریم که تا پیش از این هم سامانه تاد در سرزمین‌های اشغالی فعال بود. این حرف‌ها برای ما تازگی ندارد و اگر خطای دیگری از رژیم جعلی صهیونیستی سر بزند، این سامانه هم برایشان امنیت نمی‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر سابق کشور و نخستین فرمانده نیروی قدس سپاه در در آیین اختتامیه نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت و نخستین نشست بین‌المللی سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین و مقاومت که عصر امروز (پنجشنبه ۲۶ مهر) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همه آنهایی که تا پیش از این شعار حقوق‌بشر سر می‌دادند و آوازشان در دفاع از حقوق انسان‌ها گوش دنیا را کر کرده بود، امروز نه‌تن‌ها در برابر نسل‌کشی تاریخی صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند بلکه با اهدای سلاح، دوشادوش جنایتکاران ایستاده‌اند.

فلسطین، کلید سرنوشت جهان

وی افزود: چرا می‌گوییم جنگ فلسطین، کلید تعیین سرنوشت جهان و خط مقدم تقابل حق و باطل است؟ چون به‌معنای واقعی کلمه، امروزه تمام جبهه استکبار با همه توان خود پای کار حمایت از صهیونیست‌ها برآمده و درمقابل نیز ملت‌ها قرار دارند که با فریاد خود این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین توانست چهره واقعی غرب را برای افکار عمومی رسوا کند و پرده از هویت کثیف این تمدن ضدبشری بردارد. مقاومت فلسطین این‌کار را کرد تا جهان دیگر فریب صهیونیست‌ها و حامیان او را نخورد و فریاد مرگ بر اسراییل به صد زبان از هر گوشه عالم به گوش برسد.

وی ادامه داد: این جریان مقاومت بود که توانست مقدمات تحقق نظم نوین جهانی را رقم بزند و ساختار دوقطبی عالم را به‌شکلی تغییر دهد که اگر همچنان یکسوی آن آمریکا قرار دارد، درمقابل ملت‌های آزاده بایستند و هدف نیز به‌جای قدرت بیش‌تر، تحقق عدالت باشد.
حماس هرگز نابود نمی‌شود

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر کس در این عالم از حق مردم فلسطین دفاع و علیه ظلم مبارزه کند، جزو جبهه مقاومت است، گفت: صهیونیست‌ها می‌خواستند حماس را نابود کنند و بعد به سراغ حزب‌الله بیایند. ما همان زمان هم گفتیم که این حرف‌ها بزرگ‌تر از دهان شماست. حالا یک‌سال گذشته و بعد از این‌همه جنایت در غزه، کدامیک لز اهداف صهیونیست‌ها محقق شده است؟ آیا حماس نابود شد؟ اگر نابود شد، پس این سربازانی که هرروز در کمین‌های مناطث مختلف غزه گرفتار می‌شوند و این جنازه‌هایی که هرروز روی دست ارتش اشغالگر می‌ماند، از کجا می‌آیند؟

سردار وحیدی با اشاره به خبر اخیر رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی درخصوص استقرار سامانه پدافندی «تاد» توسط ایالات متحده آمریکا در سرزمین‌های اشغالی برای مقابله با توان موشکی مقاومت تصریح کرد: البته ما خبر داریم که تا پیش از این هم این سامانه در سرزمین‌های اشغالی فعال بود. حتی اماکن استقرار آن را هم می‌دانستیم و این حرف‌ها برای ما تازگی ندارد. انتشار خبر تحویل تسلیحات آمریکایی فقط برای تقویت روحیه ازهم‌پاشیده صهیونیست‌هاست والا همه بدانند که ما برای این سامانه هم برنامه داریم و اگر خطای دیگری از رژیم جعلی صهیونیستی سر بزند، این سامانه هم برایشان امنیت نمی‌آورد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها که هنوز گرفتار در غزه هستند، حالا طمع لبنان را در سر دارند. فکر می‌کنند این هنر است که هرروز مناطق مسکونی را بزنند. آن‌هم با تسلیحاتی که آمریکا برایشان می‌فرستند. مگر همین‌ها نمی‌گفتند ما برای دفاع از سرزمین اشغالی خودمان به هیچکس نیاز نداریم؟ پس چه شد؟ آیا یادشان رفته که بعد از طوفان‌الاقصی، حاکمیت فروپاشیده را تحویل آمریکایی‌ها دادند تا نجاتشان دهند؟

شگفتانه‌هایی فراتر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌ها

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: صهیونیست‌ها تا پیش از این ادعا می‌کردند که شبکه اطلاعاتی آنها بر فرماندهان مقاومت اشراف دارد. اگر اشراف داشتند پس چرا برای ترور دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، بیش از ۲۰ برج مسکونی در آن منطقه را با بمب‌های چندهزار تنی هدف گرفتند و همزمان تخریب کردند؟ مگر نمی‌گفتند دقیقاً از مکان سید خبر داشتند؟ ضاحیه مگر چه‌قدر مساحت دارد؟

وی افزود: همه می‌دانستند سید خارج از ضاحیه نیست؛ برخلاف آنها که به یک‌صدای انفجار، بلیت خروج رزرو می‌کنند، رهبران مقاومت در منطقه هستند، اما آنها در همین عملیات هم استیصال خود را نشان دادند. ما این مسائل را می‌دانیم و به آنها می‌گوییم که همچون حیفا که به شهر اشباح تبدیل شده و تل‌آویو که زیر موشک مبارزان یمنی و لبنانی است، به‌زودی هیچ‌کجای اراضی اشغالی برایشان امن نخواهد بود.

سردار وحیدی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، مقاومت بیدارتر، قوی‌تر و گسترده‌تر در همه جا کار خود را دنبال می‌کند. به‌طور خاص، ایران اسلامی هم فراتر از آنچه گمانش را داشته باشند، شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق را برای سامانه‌ها، امکانات و زیرساخت‌هایشان فراهم کرده است تا به فضل خدا، به‌زودی آزادی فلسطین محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->