تلاش ۲۰ آتش نشان برای اطفای حریق گسترده یک مغازه در خیابان امامت مشهد+ عکس و فیلم (۷ آبان ۱۴۰۳) سرقت میلیاردی طلا برای جراحی زیبایی! دستگیری شرور عامل «قطع عضو» در خیابان نارنج تهران روند افزایشی نرخ باروری در ۱۵ استان| آمار سالانه سقط غیرقانونی اعلام شد آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان از ۲۷۰۰ تن گذشت (۷ آبان ۱۴۰۳) آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد (۷ آبان ۱۴۰۳) خانه‌های اشتراکی عامل بروز مشکلات اخلاقی شده است جان باختن بیش از ۸۵۰۰ ایرانی بر اثر گازگرفتگی طی یک دهه گذشته خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران| مبلغ اضافه کاری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد (۷ آبان ۱۴۰۳) آشنایی با مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در مدارس تعیین تکلیف پرداخت اضافه‌کار پرستاران به زودی (۷ آبان ۱۴۰۳) شرط کاهش شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد | شرط و شروط برای پذیرفتن شهریه نجومی! آنتی‌بیوتیک‌هایی که باعث مسمومیت در برابر نور می‌شوند افزایش چند برابری هزینه ثبت نام در آزمون دکترا | سازمان سنجش: می‌توانید ثبت نام نکنید! در جنایتی هولناک، پسر جوان مادرش را به قتل رساند اعزام ۱۲۰ هزار و ۷۶۲ نفر از واجدین شرایط به عمره مفرده مراجعه بیماران کشور‌های اروپایی و آمریکایی برای درمان چشم به ایران دستگیری ۱۵ سارق خشن در جشن تولد موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد + عکس سازمان غذا و دارو دستمال کاغذی‌های غیربهداشتی در بازار را معرفی کرد اعزام دو هزار و ۲۸۵ نفر به عمره مفرده از خراسان رضوی زمان صدور احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری اعلام شد «۱۳ آبان» فرصتی برای محک ظرفیت‌های فرهنگی کشور تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ + شرایط ثبت‌نام پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳) | بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد (۷ آبان ۱۴۰۳) هوش مصنوعی، راهکاری نوین در کنترل ترافیک آغاز دومین دوره واکسیناسیون اهداکنندگان خون، علیه هپاتیت B آیا دارو‌های ضدافسردگی اعتیادآور هستند؟
سرخط خبرها

در دیدار اعضای شورای هماهنگی بیمه‌ها با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح شد: اهمیت صنعت بیمه در حوزه تأمین امنیت سرمایه گذاری

  • کد خبر: ۲۹۵۶۳۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
در دیدار اعضای شورای هماهنگی بیمه‌ها با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح شد: اهمیت صنعت بیمه در حوزه تأمین امنیت سرمایه گذاری
اعضای شورای هماهنگی بیمه‌های استان خراسان رضوی با حجت الاسلام والمسلمین زرندی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این دیدار که در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به جایگاه صنعت بیمه در جوامع پیچیده کنونی افزود: بزرگترین سرمایه صنایعی مانند بیمه، در کنار سایر داشته‌های تخصصی، اعتماد عمومی به ویژه در زمینه انجام تعهدات و اجرای قانون است. 
حجت الاسلام والمسلمین زرندی کسب رضایتمندی مردم از نحوه ارائه خدمات را مهمترین وجه همت مدیران بیمه دانست و افزود: دستگاه قضایی و صنعت بیمه در مسیر خدمت به شهروندان یک هدف مشترک دارند و بدیهی است که مجموعه قضایی استان در این چارچوب در کنار صنعت بیمه خواهد بود و این در حالیست که همه صنایع از جمله صنعت بیمه باید به وظیفه اجتماعی خود واقف بوده و به آن عمل نمایند. حجت الاسلام والمسلمین زرندی افزود: همه مسئولان باید خود را در خدمت مردم بدانند و رنج و مردم را کم کنند و در گرفتاری‌ها به کمک شهروندان محترم بیایند. 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی کنترل ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی را از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی برشمرد و افزود: چنانچه ادارات، سازمان‌ها و صنایع مختلف از جمله صنعت بیمه به درستی به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمایند انشاالله شاهد تسریع در انجام امور مراجعان و کنترل و کاهش ورود پرونده به محاکم خواهیم بود.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تسریع و تسهیل در انجام امور بیمه گذاران محترم را بسیار مهم دانست و افزود: بهره گیری از فناوری‌های نوین و ارائه خدمات الکترونیک می‌تواند در جلب رضایت بیمه گذاران محترم مؤثر باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: صنعت بیمه در کشور یکی از ارکان مهم و حیاتی برای کشور است و هر چه این صنعت توسعه پیدا کند نشان دهنده توسعه یافتگی کشور است، بنابراین کمیت و کیفیت ارائه خدمات رقابتی بیمه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار بوده و موجبات نفع بیشتر مردم را فراهم می‌آورند. حجت الاسلام والمسلمین زرندی شفافیت در نرخ ارائه خدمات بیمه‌ای را از مهمترین وجوه جلب اعتماد مردم به بیمه‌ها دانست.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ارائه اطلاعات دقیق در مورد بیمه‌ها و همچنین تسهیل در فرایند امور اداری دریافت خسارت از جمله موارد دیگری است که موجب جلب اعتماد مردم می‌شود بدین ترتیب باید به دنبال ایجاد امیدواری مردم نسبت به کل صنعت بیمه باشیم. رئیس شورای قضایی خراسان رضوی یکی از پارامتر‌های مهم در حوزه سرمایه گذاری را صنعت بیمه دانست و افزود: سرمایه گذاران هنگام سرمایه گذاری، در وهله اول به دنبال تأمین امنیت آورده خود هستند و هر قدر صنعت بیمه در این حوزه قدرتمندتر عمل کند، روند سرمایه گذاری تسهیل و تسریع می‌شود. 

بیمه‌ها به دنبال جلب اعتماد مردم هستند

شریعتی رئیس شورای هماهنگی بیمه‌ها نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی از صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه در سطح استان فعالیت‌های خوبی دارد و با دارا بودن نیروی انسانی متخصص به دنبال خدمت به جامعه است و در این فرایند، حمایت دستگاه قضایی از این صنعت می‌تواند در کسب رضایت مردم بسیار مؤثر باشد.

شریعتی افزود: بیمه‌ها به دنبال جلب اعتماد مردم هستند و این کار مهم جز با خدمت رسانی دقیق و بهنگام میسر نخواهد بود. 
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌ها افزود: تعداد زیادی نمایندگی و افراد متخصص در این صنعت در سطح استان در حال فعالیت هستند و بیمه‌های خراسان رضوی در کشور از ابعاد مختلف در جایگاه سوم قرار دارند.

گفتنی است در این جلسه اعضا شورای هماهنگی بیمه‌ها از نگاه مثبت و حمایتی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی تقدیر کردند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->