سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطر سنجی بیماری‌های قلبی و عروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توده یازده و نیم کیلویی از بدن یک زن جوان خارج شد

  • کد خبر: ۳۰۱۰۱
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
توده یازده و نیم کیلویی از بدن یک زن جوان خارج شد
کیست بزرگی حدود یازده و نیم کیلویی امروز از بدن یک خانم ۱۸ ساله رشتی خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر آرزو سلیمی جراح و متخصص زنان و زایمان بعد از عمل این بیمار گفت: این کیست تمام فضای شکم و لگن بیمار را اشغال کرده بود.

این پزشک جراح با بیان اینکه حجم این کیست به اندازه یک جنین ۹ ماهه فضای شکم را اشغال کرده بود افزود: این عمل بدون آسیب رساندن به کیست انجام شد و وضعیت عمومی بیمار هم خوب است.

دکتر آرزو سلیمی گفت که در ۲۱ سال تجربه جراحی خود توده ای با این حجم ندیده است.

وی به زنان توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر طبیعی مانند دردهای غیرعادی و بزرگی شکم هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->