جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همیاران محیط زیست خراسان کارت شناسایی دریافت می‌کنند

  • کد خبر: ۳۱۰۵
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
همیاران محیط زیست خراسان کارت شناسایی دریافت می‌کنند
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برای همیاران محیط زیست این استان کارت صادر می‌کند.
به گزارش شهرآرا نیوزبه نقل از ایرنا تورج همتی بیان کرد: ریاست سازمان در تفویض اختیار به ادارات کل صدور کارت شناسایی برای همیاران محیط زیست را بر عهده استان‌ها گذاشته است.
وی گفت:با صدور کارت شناسایی برای همیاران، این افراد هم نقش مشاور را برای این اداره کل بازی می‌کنند و هم از اقدامات حمایتی و مزایای قانونی همکاری با محیط زیست بهره مند می‌شوند.
وی ادامه داد:همیارانی که موفق به دریافت کارت شوند معادل محیط بانان می‌توانند از مزایای حمایتی و دریافت ۳۰ درصد سهم حق الگشف بهره ببرند.
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: بر این اساس ادارات محیط زیست در شهرستان‌ها اقدام به معرفی همیاران مورد اعتماد و همراهشان می‌نمایند و پس از طی مراحل گزینش، کارت همیاری برای این افراد صادر می‌شود.
همتی با اشاره به اینکه اولویت در بحث فعالیت همیاران محیط زیست با بانوان است ادامه داد: این قشر بسیار بیشتر و دلسوزانه‌تر برای محیط زیست فعالیت می‌کنند و به همین دلیل است که خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور به اجرای طرح بانوی سبز پرداخت.
وی با اشاره به فعالیت ۱۷۰ محیط بان در خراسان رضوی گفت: دو و نیم میلیون هکتار عرصه تحت حفاظت این اداره کل وجود دارد که هر محیط بان ۱۵ هزار هکتار سطح تحت حفاظت خود دارد و این رقم ۱۵ برابر استاندارد جهانی است.
وی تاکید کرد: بنابراین همکاری و مشارکت مردم و دوستداران طبیعت می‌تواند در این زمینه شایان توجه و موثر باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->