شهردار مشهد مقدس: تفکر بسیجی، پیشرو و گره‌گشای مشکلات است گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم ارتباط وب‌سرویسی بین سازمان ثبت اسناد و شهرداری مشهد مقدس برقرار شد برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل ایستگاه بسیج خط سه مترو مشهد عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: با فرصت ۱۰ ماهه شورا نتیجه زحمات اعضا را مشاهده می‌کنیم فرماندار مشهد: اقدام فرهنگی شهرداری در افتتاح خانه‌موزه ملک، شایسته تکریم است شهردار مشهد مقدس: خانه‌موزه ملک توجه مدیریت شهری به هویت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر را نشان می‌دهد + فیلم معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد: در این دوره مدیریت شهری، فضای سبز بالغ بر ۵۵۰ هکتار توسعه پیدا کرده است رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: پاسداشت مفاخر مشهد از دغدغه‌های شورا و شهرداری است بهره‌برداری از خانه‌موزه ملک در باغ وکیل‌آباد مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) ساختمان دبیرستان آیت الله کاشانی مشهد در فهرست ملی میراث دفاع مقدس ایران ثبت شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: برنامه منظم تزریق مالی به پروژه‌های شهری تنظیم شود رکورد استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو مشهد در چهار سال اخیر شکسته شد
سرخط خبرها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است

  • کد خبر: ۳۱۰۵۹۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم. باوجوداین، باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری امروز، ۲۴ دی‌ماه، در آیین بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی‌بوس جدید به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محور توس اظهار کرد: در آغازین روز‌های دوره ششم و حتی قبل از گرفتن رای اعتماد از مردم برای حضور در شورا، یکی از دغدغه‌های جدی مردم در دیدار‌های مردمی موضوع حمل‌ونقل شهری بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار‌های مردمی اعضای شورا یکی از مسائلی که به کرات درخواست می‌شود، توجه به بخش حمل‌ونقل شهری و عمومی است. از قبل ورود به شورا قرار گذاشتیم اگر این جمع ۱۵ نفره وارد شورا شوند، به این بحث توجه داشته باشند، ولو اینکه بخش زیادی از منابع شهر زیر شهر برود و دیده نشود. در دوره ششم شورا برای حوزه حمل‌ونقل عمومی تلاش جدی می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس و مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است، عنوان کرد: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید قریب ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم، با این وجود باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: از شهردار قول گرفتیم و حمایت و مطالبه همکاران در شورا و دغدغه شهردار کمک می‌کند تا بار حمل‌ونقل عمومی در این منطقه کاهش پیدا کند که آن هم یک آرزو است و امیدواریم محقق شود، همان‌طور که امروز خیلی از آرزو‌های دوره ششم به همت شهرداران محقق شد.

وی ادامه داد: شاید امروز در زمانی از روز در محور توس ترافیک میدان فهمیده را مشاهده می‌کنید، اما پلی که روزانه رشد می‌کند نشان از همت و زحمتی است که مجموعه شهرداری مشهد و همکاران من در مجموعه شورا دارند. آقای شهردار به نیابت از مردم از شما تشکر می‌کنم، انشالله این تشکر بار مسئولیت شما را بیشتر کند. در محور توس مطالعات خط مترو در شورا مصوب شده که تلاش می‌کنیم امکان‌سنجی مطالعات را نهایی و براساس بودجه مصوب شورا خط بی‌آرتی محور توس را در این محور فعال کنیم.

طهوریان عسکری اضافه کرد: هرچند عده‌ای می‌گویند برخی از اجرای بی‌آرتی ناراضی هستند، اما بررسی‌های ما حکایت از استقبال بیش از حد نسبت به خط بی‌آرتی دارد که ۵۰ درصد زمان سفر در بخش میانی آن کاهش پیدا خواهد کرد. اجرای این پروژه و انجام آن تاثیر بی‌نهایتی خواهد داشت که اجرای آن با کمک مجموعه پلیس، راهور و همه دستگاه‌های متولی، خیرات و برکات بیش از پیشی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: سه منطقه محور توس در ابتدای دوره ششم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشته، اما ما طی این سه سال بیش از سه هزار میلیارد تومان برای محور توس اعتبار گذاشتیم و هزینه کردیم. آیا این این انقلاب و تحول نیست؟ آیا این توجه همکاران در شورا به مساله حاشیه شهر و محور توس نیست؟ امیدواریم کاستی‌های موجود را به بزرگواری خود ببخشید. امیدواریم پل شاهنامه، مطالعات مترو و خط بی‌آرتی محور توس در این دوره محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->