شهردار مشهد مقدس: تفکر بسیجی، پیشرو و گره‌گشای مشکلات است گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم ارتباط وب‌سرویسی بین سازمان ثبت اسناد و شهرداری مشهد مقدس برقرار شد برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل ایستگاه بسیج خط سه مترو مشهد عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: با فرصت ۱۰ ماهه شورا نتیجه زحمات اعضا را مشاهده می‌کنیم فرماندار مشهد: اقدام فرهنگی شهرداری در افتتاح خانه‌موزه ملک، شایسته تکریم است شهردار مشهد مقدس: خانه‌موزه ملک توجه مدیریت شهری به هویت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر را نشان می‌دهد + فیلم معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد: در این دوره مدیریت شهری، فضای سبز بالغ بر ۵۵۰ هکتار توسعه پیدا کرده است رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: پاسداشت مفاخر مشهد از دغدغه‌های شورا و شهرداری است بهره‌برداری از خانه‌موزه ملک در باغ وکیل‌آباد مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) ساختمان دبیرستان آیت الله کاشانی مشهد در فهرست ملی میراث دفاع مقدس ایران ثبت شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: برنامه منظم تزریق مالی به پروژه‌های شهری تنظیم شود رکورد استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو مشهد در چهار سال اخیر شکسته شد
سرخط خبرها

فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد

  • کد خبر: ۳۱۴۴۵۹
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • ۹
فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش کیامرز در خصوص روند عملیات اجرایی فاز اول خط سه مترو مشهد اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره‌برداری از فاز اول خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) است.

وی افزود: بر همین اساس فعالیت در بخش‌های مختلف فاز یک به سرعت ادامه دارد و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار اصلی تمام توان خود را برای بهره‌برداری فاز اول خط سه به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در فاز اول سه ایستگاه میدان شهدا، باب الجواد(ع) و پایانه مسافربری امام رضا(ع) وارد فاز مسافر گیری خواهند شد، عنوان کرد: فعالیت برای احداث سازه و معماری ایستگاه به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

کیامرز بیان کرد: یکی از ایستگاه‌های مهم فاز اول ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) است که دسترسی پایانه مسافربری برون‌شهری را به سیستم حمل‌ونقل مترویی مشهد ایجاد و زائران می‌توانند از این طریق مستقیم به حرم مطهر مشرف شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) در عمق ۱۸ متری زیرزمین در دوطبقه و با سکویی به طول ۱۲۰ متر به صورت شبانه‌روزی در حال احداث است. برای دسترسی راحت به سکوی مسافرگیری به ویژه جهت استفاده معلولان و سالمندان عزیز در این ایستگاه ۱۴ دستگاه پله‌برقی و چهار دستگاه آسانسور که تولید داخلی کشور هستند، پیش‌بینی و نصب خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
7
سلام و درود
با نزدیک شدن به ایام دهه فجر همه ساله تعدادی پروژه افتتاح میشه ،حال قرار است قطعه‌ای از پروژه قطار شهری خط ۴ هم در این ایام......
متأسفانه با نزدیک شدن به افتتاحیه تمام پیمان کاران مربوطه دچار هول و بلا شده و اکثرآ کارهایی که باید با استانداردهای روز پیش بره را سمبل کرده تا به روز افتتاحیه برسد که در آینده خسارات جبران ناپذیری را رقم خواهد زد
در این وسط پول بیت‌المال هدر رفته و خسارت به ملت وارد میشود پس خواهشمند است نظارت و سخت گیری ها بیشتر شود تا کار بنحو احسن اجرا شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
9
سلام خواهشاواگن ها رو هم خریداری کنید مشهد رو که فقط ترافیک برداشته
ناصر رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام حق با شماست واقعا خودروهای تک سرنشین و قیمت سوخت پایین باعث شده که به فکر نباشیم وتو خیابان‌ها جولان دهیم،،،، پس مترو و اتوبوس مال کیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
0
امیدوارم توی این خط سکو با ارتفاع قطار یکسان باشه که مجبور به اضافه کردن سطح فلزی نشن برای عبور ویلچر ...دقت بهتره تا اینکه کی افتتاح بشه .
پرهام لارانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
2
2
الان متأسفانه در خط 1 واگن ها خیلی خیلی کم شده و باید فکری به این خط هم کرد ، باید واگن های جدید اضافه کنند مانند خط 2 طبرسی که واقعا واگن های خوب و پر از جا داره و عالیه ??
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
0
1
سلام لطفا اگه میشه خط ۲ رو هم انتهاش رو به پایانه طبرسی برسونید به پایانه بی آرتی ها جای بلوار سوم خواهش میکنم خیلی اونجاها ترسناکه همش دشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
ادامه دادن خط مترو شاید امکان پذیر نباشه ولی اگر پایانه طبرسی رو منتقل کنند به اول خط ۲ شدنیه. اون مسافت رو نهایتش مسیر خطوط اتوبوس ها رو اصلاح بکنن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
3
3
تنها اشتباه مسولین این بود خط طبرسی رو به کوهسنگی وصل شد هر چی بی فرهنگ وافغانی فاتحه گوهسنگی رو خوندن بحث بال شهر وپایین شهر جداست الان تمام اطراف کوهسنکی که مناطق بالا هستند دیکه گوهسنکی نمیان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ازصدقه سر همین پایین شهریها داری نون میخوری،حساب افغانیها هم جداست وبستگی به عرضه مسئولین داره
ضمنا ببین پدربزرگت چندتا گوسفند تو روستا فروخته اومده تو مشهد ساکن شده،
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->