تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟ وزارت کار:  اشتغال اتباع خارجی قانونی مانعی ندارد جزئیاتی از طرح اصلاح قانون ورود و اقامت اتباع بیگانه از زبان یک نماینده مجلس تلاش برای حل مشکل زائران افغانستانی اربعین | رئیس ستاد مرکزی اربعین دستور رفع محدودیت سفر تا هجدهم ماهِ صفر را صادر کرد اینفوگرافی | گاه‌شمار سقوط افغانستان مجید مرتضایی: حضور تیم ملی فوتسال افغانستان در جمع ۱۰ تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است
سرخط خبرها

فرمانده انتظامی تهران از بازداشت ۱۹ نفر در رابطه با نمایش پرچم طالبان خبرداد

  • کد خبر: ۳۷۵۵۸
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
فرمانده انتظامی تهران از بازداشت ۱۹ نفر در رابطه با نمایش پرچم طالبان خبرداد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۱۹ نفر از افرادی خبر داد که در پارک ملت اقدام به تجمع غیرقانونی کرده و پرچم طالبان را به نمایش درآورده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح کاشف "برخورد با مجرمان و سارقان باندی" در جمع خبرنگاران درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت و برخورد پلیس با این افراد اظهار کرد: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شدند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

 

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در روز عید قربان امسال نیز به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور پیدا کرد و 19 نفر از این افراد را بازداشت کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: 5 نفر از آنها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آنها نیز در حال طرد از کشور هستند.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->