شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی روایت روزنامه «حبل‌المتین» از نخستین گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | ترکیدن بغض فقرا در صحن مقدس مشهد میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری با حضور کشور‌های منطقه می‌شود دبیریان: طرح جامع حمایت از سرمایه‌گذاران در شورای شهر مشهد تصویب شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری باید با ایجاد بستر‌های اعتمادساز، مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب کند هوای مشهد امروز هم آلوده است (۱۹ فروردین ۱۴۰۴) بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود سخنگوی شورای شهر مشهد: انعقاد قرارداد تولید ۶۰ دستگاه واگن خط یک متروی مشهد اتفاقی بسیار مهم در طول تاریخ دوران مدیریت شهری است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: بسترهای زیادی برای تحقق شعار سال در شهرداری مشهد وجود دارد ماجرای گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | گلوله‌های احتکار بر تن مردم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: نظراتم در خصوص شهردار جنبه شخصی ندارد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نباید به مسائل کوچک و پیش‌پا افتاده در شورا اهمیت دهیم| در هر جلسه شورا باید طرح جدیدی را برای مردم ارائه دهیم
سرخط خبرها

اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد

  • کد خبر: ۳۸۰۶۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد
شهردار مشهد گفت: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ایام ماه محرم و صفر در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در جلسه ستاد خیرین «شهر یار» در خصوص دستورالعمل نذر نان و ماسک که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در مشهد یکسری خیریه و مجموعه‌هایی خیرین وجود دارد که ستاد خیرین «شهر یار» فرصت مناسبی برای حمایت، پشتیبانی، حمایت و هماهنگی از آنان است.
وی افزود: به جهت نهادینه کردن برند خیرین «شهر یار»، باید اقداماتی ورای یک مجموعه خیریه صورت بگیرد، بدین گونه که اقدامات آن باید دارای گستره اثرگذاری اجتماعی بیشتری باشد.
شهردار مشهد بیان کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا از شورا درخواست کردیم تا اجازه انجام اقداماتی را به ما بدهند که به این وسیله افراد حساس جامعه متوجه حمایت ما از آنان بشوند، در این راستا ۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کلائی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه ۴۵۰ نانوایی در حاشیه شهر وجود دارد که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ عرضه نان به صورت رایگان یا ۵۰ درصد کاهش قیمت از دیگر برنامه‌های درخواستی ما بود که پس از بررسی به دلیل اینکه رایگان کردن نان زمینه اسراف را فراهم می‌کند، مقرر شد نان با ۵۰ درصد کاهش عرضه شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ماه محرم در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->