امضای تفاهم‌نامه تهاتر کالا بین ایران و ارمنستان ورود روزانه ۷۰۰ کیلوگرم طلا از فرودگاه امام‌خمینی(ره) به کشور سهم اجاره‌نشینی در شهر‌ها ۵ برابر روستا‌ها | سهم اجاره‌‎نشینی در روستا‌ها چقدر است؟  نامه مهم اتاق اصناف: طلافروشی‌ها موظف به ثبت معاملات خود در سامانه جامع تجارت شدند افزایش دوبرابری تعداد پرواز‌های مستقیم ایران و روسیه در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ فرایند تخصیص ارز برای تولیدکننده صرفه اقتصادی ندارد واکنش جالب کارشناس تغذیه به خبر توقف تولید نوشابه کوکاکولا در ایران جزئیاتی از رأی دیوان عدالت درباره واردات قطعات خودرو زوجین تهرانی با وام مسکن نمی‌توانند بیشتر از ۷ متر آپارتمان خریداری کنند | حساب و کتاب اقساط وام مسکن را ببینید چرا بازار بورس پویا نیست؟ | تحلیل جمعی از کارشناسان از سایه جنگ بر بازار سهام بودجه اکتشافات ذخایر معدنی در ایران، یک‌دهم استاندارد جهانی است درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی از محل شناسایی مؤدیان جدید و فرار مالیاتی، ۴۵ درصد افزایش یافته است تولید آزمایشی «سمند سورن» در ایران خودرو خراسان آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وعده ایران خودرو به خریداران: تا پایان سال همه خودرو‌های طرح اخیر را تحویل می‌دهیم | برنامه ایران خودرو برای بهار و تابستان ۱۴۰۴ عرضه ۳۵۰ ملک در مزایده سازمان اموال تملیکی | ملکی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود درباره جان‌باختگان معدن طبس، موضوع مشاغل سخت مغفول نخواهد ماند چرا سود سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد
سرخط خبرها

جریمه ۱۲ میلیاردی نتیجه نداد، لبنیات دوباره گران شد

  • کد خبر: ۳۸۳۹۸
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
جریمه ۱۲ میلیاردی نتیجه نداد، لبنیات دوباره گران شد
در حالی که صنایع لبنی بیش از ۱۲ میلیارد تومان جریمه شده اند اما قیمت لبنیات دوباره افزایش یافته است

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه چند شرکت صنایع لبنی و اعلام وصول برخی از آنها و تهدید به تعطیلی برخی دیگر خبر داده است اما قیمت لبنیات دوباره در بازار افزایش یافته است و این محصولات با وجود اینکه نرخشان در تیر ماه سال جاری به طور رسمی افزایش یافته بود این بار نیز به طور غیررسمی( غیرقانونی) افزایش یافته است.

 

به نظر میرسد که دخالت و جریمه دولت نیز تاثیری به نفع مردم نداشته است و صنایع لبنی بدون رعایت حقوق مصرف کنندگان قیمت محصولات خود را افزایش دادهاند و قیمتهای مصوب را رعایت نمیکنند.

 

بنابراین گزارش سازمان سخنگوی تعزیرات حکومتی به تازگی اعلام کرده است: برند «پاژن» حدود سه میلیارد تومان جریمه، برند «چوپان» حدود دو میلیارد تومان جریمه و برند «می ماست» با حدود یک میلیارد تومان جریمه علی رغم مهلت های قانونی تعزیرات تسویه جریمه انجام نداده اند و در صورت عدم تسویه خطوط تولیدی توقیف می شود.

 

رایگانی ادامه: شرکت لبنیات پگاه حدود دو میلیارد تومان و برند لبنیات سحر با یک و نیم میلیارد تومان جریمه، تسویه جریمه انجام داده اند.

 

رایگانی اظهار داشت: دو پرونده در شعبه 4� شهر تهران در حال رسیدگی است و تاکنون ١5 نامه از این شعبه به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده تا میزان دقیق تخلف را اعلام کنند اما تا این لحظه میزان دقیق و کارشناسی تخلف به تعزیرات اعلام نشده است.

 

وی ادامه داد: پرونده دیگری نیز به تازگی اعلام کارشناسی میزان تخلف شده و در فرایند رسیدگی قرار دارد.

 

رایگانی افزود: سه پرونده درخصوص لبنیات در اداره کل شهرستان های استان تهران در جریان رسیدگی قرار دارد که یکی از پرونده ها در مرحله بدوی هفت میلیارد تومان محکوم شده است.

سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: پرونده ای به ارزش ١� میلیارد تومان و پرونده دیگری نیز هفته قبل تشکیل شده که در مراحل اولیه رسیدگی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->