احتمال حذف حسینی از تیم ملی قوت گرفت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد «شه‌بخش» در لیگ حرفه‌ای بوکس به میدان می‌رود بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان فاصله کوتاه قهر و آشتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان گاریدو تمرینات پرسپولیس را تعطیل کرد گلر استقلال راهی لیگ ۲ شد! بازی پرسپولیس - ملوان عقب افتاد هندرسون در راه بازگشت به جزیره اورونوف MRI نداد و رفت! غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو | فرصت‌سوزی عجیب طارمی در بازی اینتر و تورینو مشهد، شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم
سرخط خبرها

تعویق دوباره بازی‌های تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۳۸۵۹۱
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعویق دوباره بازی‌های تیم ملی فوتبال
فیفا و AFC دیدار‌های انتخابی جام جهانی قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداختند.
به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیوت جهانی فوتبال و گنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند که برای رعایت مسائل بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات فوتبال در راه مقابله با گسترش بیماری کرونا، دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیندازند.

فیفا تاکید کرده که تاریخ دقیق این مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود. پیش از این قرار بود این مسابقات در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۰ برگزار شوند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->