مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

آگوئرو، تیم بعدی لیونل مسی را لو داد؟+ عکس

  • کد خبر: ۴۰۷۱۸
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
آگوئرو، تیم بعدی لیونل مسی را لو داد؟+ عکس
در حالیکه شایعات در خصوص لیونل مسی به اوج رسیده، مهاجم منچسترسیتی تیم فصل بعد هم‌وطنش را لو داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از درخواست جدایی لیونل مسی از بارسلونا، از منچسترسیتی به عنوان مقصد محتمل بعدی فوق ستاره آرژانتینی یاد می‌شود چرا که پپ گواردیولا سرمربی سابق مسی نیز در این تیم حضور دارد.

سرخیو آگوئرو که در تیم ملی آرژانتین نیز با لیونل مسی هم بازی است اخیرا اسم اینستاگرام خود را از " kunaguero ۱۰" به "kunaguero" تغییر داد و به نظر می‌رسد او از همین الان شماره ۱۰ را برای هموطن ۳۳ ساله خود کنار گذاشته است.

خیلی از هواداران منچسترسیتی در شبکه‌های اجتماعی این اقدام سرخیو آگوئرو را به منزله اطمینان باشگاه سیتی از جذب لیونل مسی دانستند. باشگاه انگلیسی حاضر است رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای خرید لیونل مسی بشکند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. اتفاقی که ممکن است باعث شود گابریل ژسوس به عنوان بخشی از قرارداد مسی با منچسترسیتی راهی بارسلونا شود.

 

آگوئرو، تیم بعدی لیونل مسی را لو داد؟+ عکس

عملکرد ضعیف بارسلونا در این فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان و شکست ۸ بر ۲ از بایرن مونیخ، فوق ستاره آرژانتینی را مجاب کرده است که برای اولین بار به دنبال رفتن از بارسلونا باشد و تیم خود را تغییر دهد. اتفاقی که برای کریستیانو رونالدو نیز رخ داد و این بازیکن بعد از چند سال حضور در رئال مادرید این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->