جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند

  • کد خبر: ۴۱۴۷۴
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند
رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تخلف این افراد دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی افشار با اعلام اینکه ۳ مدیر متخلف مدرسه در این استان با صدور حکم هیئت تخلفات کارکنان آموزش و پرورش لغو و برکنار شدند ،بیان کرد: مدیران متخلف پس طی مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی، به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش معرفی شده بودند.

وی به اجرای ۲۷۳۶ بازدید نظارتی از مدارس خراسان رضوی از آغاز کار ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید اشاره و بیان کرد: در این مدت تاکنون ۱۲ مدیر متخلف مدارس در سطح این استان تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: ۶ مدیر مدرسه متخلف دیگر نیز به اتهام دریافت غیرمجاز وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان جهت بررسی عملکردشان و صدور حکم لازم معرفی شده‌اند.

وی گفت: والدین دانش‌آموزان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام مدرسه، نخست شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۱۱ هزار و ۴۵۳ مدرسه شامل ۵۵ هزار و ۲۳۰ باب کلاس درس دارد.

۱۰ درصد از دانش‌آموزان خراسان رضوی شامل ۱۰۸ هزار و ۳۰۹ نفر در قالب ۵۴۸۰ باب کلاس در هزار و ۶۱۳ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->