نادیده گرفتن سنوات ارفاقی برای بازماندگان کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور وضعیت بازار ارز | نوسانات نرخ دلار با وجود التهابات اخیر پایدار نخواهد بود (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نظرات جالب یک کارشناس درباره ساخت مسکن وخانه دار شدن بررسی قیمت خودرو‌های خارجی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | ریزش ۷۰ میلیون تومانی قیمت هونگچی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | شاهین ۷۲۹ میلیون تومان دعوت سهام‌داران به صف‌های فروش | نظر کارشناسان درباره وضعیت این روز‌های بازار بورس رتبه دوم خراسان‌رضوی در  کمترین نرخ بیکاری سهمیه بنزین ماهانه تغییر نکرده است | سقف سوخت‌گیری روزانه ۱۰۰ لیتر است قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | دلار گران شد اگر پنجشنبه و جمعه تعطیل شود، ارتباطمان با دنیا ۴ روز قطع می‌شود کاهش نیروی کار با وجود حقوق قانون کار اشتغال ناقص کاهش یافت قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | کدو حلوایی در بازار چند؟ سقف دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی تغییر کرد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)  + فیلم خبری جدید برای صاحبان خودروهای فرسوده سقوط از درخت گردو بلای جان هرساله باغداران وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وام ودیعه مسکن زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۴۲۵۴۲
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
  • ۱
وام ودیعه مسکن زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن پرداخت می‌شود
وزیر راه از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۳ هزار مستأجر خبر داد و گفت: وام ودیعه زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن و بالای ۳۰ میلیون با یک ضامن، پرداخت می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر راه از پرداخت وام ودیعه مسکن به ۳ هزار مستأجر خبر داد و گفت: وام ودیعه زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن و بالای ۳۰ میلیون با یک ضامن، پرداخت می شود.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با بیان این که روند کند پرداخت وام ودیعه مسکن به این دلیل بوده که بانک‌ها ساز و کار لازم را نداشتند، اظهار کرد: برای کمک به متقاضیان، هفته پیش به صورت رسمی مصوبه هایی را برای تسهیل در روند پرداخت تسهیلات ایجاد کرده ایم. متقاضیانی که تمایل داشته باشند طی ۳ سال بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهند می توانند از این مصوبه استفاده کنند.

 

جزئیات شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مستاجران قادر به پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن و این تسهیلات نیستند، مصوبه به گونه ای تنظیم شد تا متقاضیان تنها اقساط کارمزد را پرداخت کنند و این موضوع را در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کردیم و دو مصوبه را تصویب کردیم.

وی افزود: شرایط به گونه ای شده که چنانچه متقاضیان، چک برگشتی داشته باشند مشکلی برای دریافت وام نداشته باشند و اگر کسی تمایل داشت تسهیلات را تقسیط و سه ساله پرداخت کند به راحتی بتوانند این موضوع را انجام دهند.

اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۵۰۰ هزار نام کاربری و پسورد طراحی کردیم و تمامی بانک های عامل به سامانه متصل شده‌اند گفت : تاکنون ۱۰۰۰ نفر تسهیلات دریافت کرده و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که طبق مصوبه بانک مرکزی تسهیلات ۳۰ میلیون تومان ضامن نمی خواهد و تسهیلات بالای ۳۰ میلیون تومان هم تنها یک ضامن کافی است، گفت: روان‌سازی و تسهیل گری برای دریافت تسهیلات انجام شده و مصوبه هم در این زمینه صادر شده که به قدر کفایت موثر است.

اسلامی یادآور شد: حدود ۸۹ درصد از اسباب کشی ها با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه اجاره متوقف شده است و مصوبه نقش موثری در ایجاد ثبات در بازار اجاره داشته است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام دروغه کلا اگرر ضامن نباشه پانزده تومنی هم نمیدن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->