کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۲۵ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۵ تیر) + آموزش ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران چیست؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) تحقیقات جدید در مورد تاثیر امواج موبایل و دکل‌های اطراف بر سلامت + راه‌های مقابله اجرای بازی‌های قدیمی ویندوز روی آیفون + دانلود اپلیکیشن UTM SE علت از دسترس خارج شدن ربات همسترکامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۴ تیر) + آموزش آیا داشتن چند اکانت «همستر کامبت» روی یک دستگاه تقلب محسوب می‌شود؟ + پاسخ سازندگان بازی بالاخره سازندگان «همستر کامبت» زمان رسمی ایردراپ را اعلام کردند + جزئیات آخرین عکس تلسکوپ «جیمز وب» یک جفت کهکشان در‌هم‌تنیده را نشان می‌دهد + تصویر سال ۲۰۲۵ منتظر اولین المپیک ورزش‌های الکترونیک باشید اتحادیه اروپا اجرای قانون هوش مصنوعی را از ۲۰ روز دیگر آغاز می‌کند کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۲۳ تیر) شرکت متا محدودیت‌های حساب‌های ترامپ در اینستاگرام و فیس بوک را لغو کرد کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲۳ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (جمعه ۲۲ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۲ تیر) + آموزش مدل جدید هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند صدایی کاملا شبیه به انسان تولید کند هشدار اپل به کاربران ۹۸ کشور دنیا: مراقب جاسوس‌افزار‌ها باشید!
سرخط خبرها

کارکرد رسانه در کارآفرینی

  • کد خبر: ۴۳۰۰۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کارکرد رسانه در کارآفرینی
ملیحه کرمانی
تأثیر کارآفرینی بر بستر‌های رسانه‌ای را باید یک ظرفیت جدید دانست. در صورتی که کارآفرینی در بدنه رسانه‌ها ترویج یابد و خود رسانه این ساختار و سیستم کارافرینی را پیاده کند، علاوه بر رشد و توسعه کیفی و کمی حوزه ارتباطی، تأثیر آن از دیدگاه رسانه‌ای در جامعه نیز رسوخ پیدا می‌کند و خودبه خود باعث افزایش روح کارافرینی در سطح جامعه می‌شود. رسانه‌ها با توجه به دسترسی سریع و گسترده به مخاطبان و توانایی گسترش اطلاعات و تغییر نگرش‌ها نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ نوآفرینی و کارآفرینی دارند. شناخت ظرفیت ها، فرصت‌ها و زمینه‌های مساعد باید به نهادینه کردن کارآفرینی در بین عموم شهروندان مخصوصا جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند. فرایند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب، مهم‌ترین ویژگی عصر کنونی است و فرایند کارآفرینی و خلاقیت اساس و بسترساز تغییر و دگرگونی است. جهان امروز تحت تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی است که باعث افزایش سطح بینش و آگاهی مردم می‌شود و بر همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله کار و کارآفرینی اثرگذاشته است. کارآفرینی مانند یک موتور توسعه ملی است که در آن ایده‌های جدید و مناسب برای بهره برداری از فرصت‌ها و منابع موجود با هدف اشتغال، شناسایی و پیاده سازی می‌شود.
 
بنابراین، آموزش و توجه کافی به کارآفرینان، ترویج کارآفرینی، ابتکار و استقلال فردی، حمایت از مالکیت فکری و انجام فعالیت‌های گروهی در کنار حمایت‌های دولت و منابع مالی برای گسترش کارآفرینی ضرور است. نیروی انسانی آینده باید به چند توانمندی اساسی مجهز باشد: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی، انعطاف و وفق پذیری، سواد فناوری، پژوهشگری، آینده نگری و آینده پژوهی. همه این موارد عناصر سازنده نیروی کار آینده است.
 
رسانه باید در این راه گام‌های جدی و پویایی بردارد و خود در این مسیر پیشرو و الگو باشد. صاحبان رسانه‌ها برای رسیدن به این موج پیشرو باید پرداختن به این مقوله را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود سامان دهی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->