اجرای آزمایشی بسیار محدود چند کتاب جدید در برخی استان‌ها امنیت پشت در‌های ضدسرقت | آیا با نصب در ضد سرقت خانه در برابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌ها اجرا می‌شود پیشگیری ۷۰ درصدی هموفیلی با غربالگری| آثار ازدواج‌های فامیلی در بروز هموفیلی پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور (یکم شهریور ۱۴۰۳) کشته و مفقود شدن بیش از هزار پناهجو در دریای مدیترانه جزییات آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ابوطالب مشهد نظر وزیر کار دولت چهاردهم درباره قانون حمایت از معلولان چیست؟ زلزله ۴.۵ ریشتر در بنت سیستان و بلوچستان خادمان بارگاه منور رضوی به دیدار زائران حادثه‌دیده پاکستانی می‌روند سگ‌های موادیاب در کمین قاچاقچیان در مرزهای ایران و عراق واژگونی خودرو در زیر گذر حرم رضوی با یک مصدوم(۳۱ مرداد ۱۴۰۳) میانگین معدل دنش آموزان دبیرستانی‌ زیر یازده است| رشته انسانی زیر ۱۰ آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان امام خمینی مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) «دکتر فرخ مسجدی» نماینده ویژه معاون رئیس‌جمهور در حفظ جنگل‌های زاگرس شد در سفر اربعین، از کودکان خود مراقبت کنید ویدئو | لحظه واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در ابرکوه یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تفاوت آبله میمونی و آبله مرغان را می‌دانید؟
سرخط خبرها

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور

  • کد خبر: ۴۵۳۵۲
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز جمعه (۱۱ مهر) در برخی نقاط شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۱۲ مهر) در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر روز یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ مهر) بر شدت بارش‌ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزوده می‌شود، گفت: در مناطقی از غرب، مرکز، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۳ مهر) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->