اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟ اختلاف میان پرسپولیسی‌ها بر سر تشویق بیرانوند تیم ملی با پرواز اختصاصی در راه اصفهان و امارات استقلال و پرسپولیس فعلاً دلشان را برای پول صابون نزنند
سرخط خبرها

طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!

  • کد خبر: ۴۷۱۷۷
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!
سرمربی اسبق استقلال از مطالبات خود همچنان هیچ پولی دریافت نکرده است و این وضعیت صدای فرزند شفر را هم در آورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر، مهم‌ترین دغدعه کادر مدیریت استقلال باز کردن پنجره نقل و انتقالات است. یکی از بدهی‌های مهمی که باعث شده این پنجره برای آبی‌پوشان پایتخت بسته شود، مطالبات وینفرد شفر است.

این روز‌ها ادعا‌های مختلفی مبنی بر پرداخت پول شفر داده می‌شود و گفته شده که بخشی از مطالبات وینفرد شفر به حساب او واریز شده است، اما ساشا شفر در این رابطه گفت: تا این لحظه هنوز از مطالباتی که قرار است پرداخت شود، هیچ رقمی به حساب ما واریز نشده است و همچنان شاهد وعده‌های مختلف هستیم و هیچکدام از آن‌ها عملی نشده است.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال قول داده‌اند این هفته پنجره نقل وانتقالات آبی‌پوشان باز می‌شود، اما هنوز خبری از پرداخت پول وینفرد شفر نیست و به تعویق افتادن این مساله می‌تواند نگرانی‌های کادر فنی استقلال را برای استفاده از بازیکنان جدید به خطر بیندازد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->