فعالیت ۲۱ «راهنمای زائر» ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف همراهی تمام ارکان شهرداری مشهدمقدس برای خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۲۳۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران تصاویر مفاخر پزشکی مشهد به‌مناسبت روز پزشک ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید کلانتری، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) رهاشدگی اعتیاد پشت دیوار شهر | گزارش تریبون مردمی شهرآرا از مشکلات محله سیدرضی مشهد صرفه‌جویی ۷۱هزار لیتری سوخت از ابتدای ۱۴۰۳ در مشهد با بایدو رضایت از کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در جابه‌جایی زائران اربعین آبیاری ۹۲ درصدی فضای سبز مشهد با آب غیر شرب هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مشهد، مهیای میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در مشهد سرویس‌دهی مستمر ۱۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به زائران اربعین در مرز چذابه برقراری ۹۷ پرواز فوق‌العاده اربعین از فرودگاه مشهد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۵۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) کوچه ذوالفقار مشهد؛ کوچه نامداران، گذر زائران ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهید چراغچی و پیامبراعظم(ص) و میدان آزادی مشهد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) تشریح نحوه خدمات‌رسانی کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد به زائران اربعین در نجف اشرف + فیلم
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->