وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران: تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲
سرخط خبرها

ستاد مبارزه با کرونا: حضور در مدارس اجباری نیست

  • کد خبر: ۵۵۹۸۴
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
  • ۱
ستاد مبارزه با کرونا: حضور در مدارس اجباری نیست
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: مدارس به‌هیچ‌وجه به‌صورت اجباری برگزار نخواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رئیسی، روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به ارائه گزارشی از وضعیت بازگشایی‌ها پرداخت.

وی با اشاره به تصمیمات و مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: مرور وضعیت کرونا در دنیا و به خصوص اروپا، یکی از موضوعات مورد بحث بود.

رئیسی با اشاره به افزایش موارد ابتلاء در اروپا که نگران کننده است، افزود: جهش ویروس بسیار مؤثر بوده و ما باید بیشتر مراقب باشیم.

وی به موارد دیگری از ویروس‌های جهش یافته در سایر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: از همین رو، ما پرواز‌ها را لغو کرده ایم.

رئیسی با اشاره به وضعیت نزولی بیماری کرونا در کشور، افزود: وضعیت استان مازندران خوب نیست و استان‌های گیلان و گلستان هم درگیر هستند.

وی ادامه داد: ۲۳ شهر نارنجی داریم که این شهر‌ها در استان‌های شمالی واقع شده اند. ضمن اینکه ۱۶۳ شهر زرد و ۲۵۲ شهر آبی داریم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: متأسفانه در چند روز گذشته در بعضی از نقاط کشور شاهد افزایش مسافرت‌ها بوده ایم و این هشدار جدی است که می‌تواند موج چهارم شکل بگیرد و موارد فوتی‌ها افزایش یابد.

رئیسی تاکید کرد: تجربه تلخ اردیبهشت و خرداد را داریم و اگر رعایت نکنیم، دوباره محدودیت‌ها باز خواهد گشت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به یکی از مصوبات امروز اشاره کرد و گفت: مراسم بیست و دوم بهمن است که ستاد تصمیم گرفت امسال به صورت نمادین و راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار شود و کسی به صورت پیاده راهپیمایی نخواهد کرد.

وی در ارتباط با مدارس نیز افزود: مدارس به هیچ وجه به صورت اجباری بازگشایی نخواهد شد و اختیاری خواهد بود. در شهر‌های زرد و آبی برای کلاس‌های اول و دوم، خانواده‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند. اما حضور کادر مدرسه با خود مسئولین آموزش و پرورش است.

رئیسی با اشاره به ورود بیش از ۳۰ هزار مسافر به جزیره قشم، گفت: این وضعیت واقعاً نگران کننده است.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
سلام میشه لطفاً ..بگین ما که هر روز روزی ۱ ساعت با کرایه ای روزانه ۵۰ هزار تومان پرداخت میکنیم .بی قانونی نیست .مگه ما چقدر داریم حقوق میگیریم ..در ضمن اینکه گفته این هفته ای دو روز روزی ۲ ساعت .منطقه ما اصلا اینجوری نیست هر روزاز ۷ صبح تا ۱۲.۳۰ میریم چرا قانون برا همه یکسان نیست ..؟؟؟.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->